از فروش ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ منصرف شده است؟

از فروش ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ  منصرف شده است؟

با وجود مخالفت ونسان کمپانی، ممکن است ماتیاس دلیخت فصل آینده نیز در بایرن مونیخ بماند.

به گزارش 9صبح،مصدومیت هیروکی ایتو و پافشاری بایرلورکوزن روی مبلغ درخواستی خود برای یوناتان تا، اوضاع نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ را پیچیده کرده‌است.با وجود مخالفت ونسان کمپانی، ممکن است ماتیاس دلیخت فصل آینده نیز در بایرن مونیخ بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که ماتیاس دلیخت در لیست فروش بایرن مونیخ قرار گرفته‌بود، حالا احتمال ماندن این مدافع هلندی در آلیانتس آرنا روز به روز بیشتر می‌شود. روز گذشته و در جدال دوستانه باواریایی‌ها با دورن،  هیروکی ایتو دچار شکستگی استخوان پا شد  و برای مدتی طولانی قادر به حضور در میادین نخواهد بود. از طرفی  بایرلورکوزن هم با پیشنهاد بایرن برای یوناتان تا مخالفت کرده  و مبلغ بیشتری را برای فروش این مدافع آلمانی درخواست کرده‌است. براساس خبرها یوناتان تا بدون توجه به علاقه بایرن مونیخ، به تمرینات بایرلورکوزن بازگشته و روند آماده‌سازی خود زیر نظر ژابی آلونسو را از سر گرفته‌است.

با توجه به دو موردی که ذکر شد، بایرن مونیخ تصمیم گرفته عملیات فروش ماتیاس دلیخت را متوقف و موقتا برای فصل آینده روی او حساب باز کند. گفتنی است بایرن مونیخ برای فروش دلیخت  50 میلیون درخواست کرده‌بود .

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما