تونی کروس:ضربات پای چپ او محشر است/آینده‌ای درخشان در انتظار آردا گولر است

تونی کروس:ضربات پای چپ او محشر است/آینده‌ای درخشان در انتظار آردا گولر است

تونی کروس ، ستاره آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده به تعریف و تمجید از آردا گولر ستاره 19 ساله این تیم پرداخته است.

به گزارش 9صبح،از نگاه تونی کروس مهم‌ترین خصلت آردا گولر یادگیری و انگیزه او برای پیشرفت است. تونی کروس ، ستاره آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده به تعریف و تمجید از  آردا گولر  ستاره 19 ساله این تیم پرداخته است.

تقریباً دو ماه از آخرین بازی تونی کروس برای رئال مادرید می‌گذرد، جایی که او با پیروزی بر دورتموند در فینال چمپیونز لیگ در ومبلی، به دوران بازیگری‌اش در این تیم پایان داد. این هافبک برجسته آلمانی پس از حذف کشورش از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، به دوران بازیگری ملی خود هم پایان داد. آخرین فصل کروس در  رئال مادرید  بسیار موفقیت‌آمیز بود و او فرصت یافت تا با دو استعداد جوان و هیجان‌انگیز این تیم یعنی جود بلینگام و آردا گولر را نزدیک بازی کند.

تمجید تونی کروس از آردا گولر

تونی کروس در مصاحبه‌ای با  اسکای آلمان ، از آردا گولر تمجید فراوان کرد و آینده‌ای درخشان را برای این پدیده ۱۹ ساله ترکیه‌ای پیش‌بینی کرد. این ستاره آلمانی گفت:

 

اگر سالم بماند، آینده‌ای درخشانی در انتظارش است. چیزی که آردا را از دیگر بازیکنان جوان متمایز می‌کند، آمادگی او برای یادگیری است. از زمانی که به تیم پیوسته، به همه چیزهایی که ما قبل و بعد از تمرین انجام می‌دادیم، توجه زیادی کرده است.

کروس در ادامه این تمجیدها افزود:

 

امروزه بازیکنان کمی مثل او وجود دارند. او واقعاً می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. قدرت تمام‌کنندگی و پای چپ او باورنکردنی و محشر است و ما همه از اولین جلسه تمرینی به این موضوع پی بردیم.

 

آردا گولر در رئال مادرید می‌ماند

گولر در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، به دلیل مصدومیت، نیمه اول فصل را از دست داد و فرصت بازی زیادی پیدا نکرد. با توجه به رقابت شدید برای حضور در ترکیب اصلی در فصل جدید، انتظار نمی‌رود گولر با وجود پیشنهادهای متعدد از باشگاه‌های اروپایی، به صورت قرضی از رئال مادرید جدا شود. این بازیکن جوان که در یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی داشت و پیراهن شماره ۱۵ را در فصل جدید به تن خواهد کرد، مشتاق است تا در پیش‌فصل بتواند تأثیرگذار باشد.

در کل، به نظر می‌رسد رئال مادرید یک ستاره جوان و آینده‌دار را در اختیار دارد. عملکردهای چشمگیر گولر و حمایت‌های کروس از او، هیجان زیادی را برای آینده این بازیکن ایجاد کرده است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما