تنش‌ها در تورین بالاگرفت؛کنار گذاشته‌شدن فدریکو کیه زا از بازی دوستانه یوونتوس!

تنش‌ها در تورین بالاگرفت؛کنار گذاشته‌شدن فدریکو کیه زا از بازی دوستانه یوونتوس!

درحالی که قرار بود فدریکو کیه زا یکی از ارکان یوونتوس برای فصول آینده باشد، این بازیکن حالا فاصله چندانی تا جدایی از جمع تورینی‌ها ندارد.

به گزارش 9صبح،نه تیاگو موتا به فدریکو کیه زا اعتقاد دارد و نه مدیران یوونتوس می‌خواهند شرایط این بازیکن را برای تمدید قرارداد بپذیرند.درحالی که قرار بود فدریکو کیه زا یکی از ارکان یوونتوس برای فصول آینده باشد، این بازیکن حالا فاصله چندانی تا جدایی از جمع تورینی‌ها ندارد.

به گزارش گاتزتا، رابطه بین فدریکو کیه زا و یوونتوس اصلا خوب پیش نمی‌رود. در حالی که دوطرف درگیر  اختلافات زیادی بر سر تمدید قرارداد  هستند، تیاگو موتا در اقدامی خبرساز و جنجالی تصمیم گرفت فدریکو کیه زا را از لیست یوونتوس برای بازی دوستانه با برست (امشب ساعت 22:30) کنار بگذارد. نکته جالب توجه این‌جاست که خبرگزاری‌ها دلیل این اقدام تیاگو موتا را کاملا فنی عنوان کرده‌اند و ناآمادگی یا مشکلات فیزیکی کیه زا را در تصمیم سرمربی یوونتوس بی‌تاثیر دانستند. به نظر می‌رسد که تیاگو موتا هیچ اعتقادی به فدریکو کیه زا ندارد و او را جزو برنامه‌های خود برای فصل پیش رو نمی‌داند.

وضعیت فدریکو کیه زا چگونه است؟

باشگاه یوونتوس به طور صریح به اطلاع فدریکو کیه زا رسانده است که فقط با دستمزد فعلی او حاضر به تمدید قرارداد این بازیکن می شوند وگرنه او باید در همین تابستان از یوونتوس جدا شود. کیه زا وارد آخرین سال قرارداد خود با بیانکونری شده است و تورینی ها نمی خواهند او را به طور رایگان از دست بدهند. دستمزد فعلی کیه زا سالیانه 5 میلیون یورو است و باشگاه‌هایی چون  تاتنهام  و  اینتر  وضعیت او را زیر نظر دارند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما