بمب در فوتبال ایتالیا

احتمال جابه‌جایی بازیکن بین اینتر و یوونتوس!/انفجار در فوتبال ایتالیا

احتمال جابه‌جایی بازیکن بین اینتر و یوونتوس!/انفجار در فوتبال ایتالیا

معاوضه‌ی دو ملی‌پوش ایتالیایی بین دو قدرت فوتبال این کشور، به موضوعی داغ در رسانه‌ها تبدیل شده‌است.

به گزارش 9صبح،هرچند غیرمعمول و عجیب، اما ممکن‌است داویده فراتزی راهی یوونتوس شود و در ازای او، فدریکو کیه زا پیراهن اینتر را به تن کند.معاوضه‌ی دو ملی‌پوش ایتالیایی بین دو قدرت فوتبال این کشور، به موضوعی داغ در رسانه‌ها تبدیل شده‌است.

به گزارش توتو اسپورت، این احتمال وجود دارد که دو باشگاه اینتر و یوونتوس بر سر جابه‌جایی  داویده فراتزی و فدریکو کیه زا  به توافق برسند. کیه زا تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و  در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته‌است ، از طرفی فراتزی نیز با وجود جلب اعتماد سیمونه اینزاگی، گزینه اول این سرمربی برای قرارگیری در ترکیب اینتر به شمار نمی‌رود و می‌خواهد برای کسب دقایق بیشتر بازی، راهی یک تیم دیگر شود.

چرا احتمال این جابجایی بالاست؟

هرچند اینتر قصد داشت از تمدیدنکردن فدریکو کیه زا با یوونتوس استفاده کرده و این بازیکن را در تابستان 2025 و به صورت آزاد جذب کند، اما اینزاگی و مدیران نراتزوری از خرید زودتر از موعد این بازیکن هم استقبال می‌کنند و به اصطلاح بدشان نمی‌آید که کیه زا را در فصل آینده نیز در اختیار داشته‌باشند. در سمت مقابل، برای یوونتوس نیز شرایط مشابهی وجود دارد. آن‌ها پس از  خروج انبوهی از هافبک‌ها و بازیکنان تهاجمیشان  از جمله آدریان رابیو، به یک هافبک تهاجمی سرعتی و البته محوری نیاز دارند که بتواند تعادل را در خط میانی تیمشان حفظ کند. با به دردسر افتادن بیانکونری در راه جذب تئون کوپماینرس از آتالانتا،  فراتزی می‌تواند به معامله‌ی بسیار خوب و به‌صرفه‌ای برای آن‌ها تبدیل شود  که مشکلات خط میانی این تیم را تا حد زیادی حل می‌کند.

گفتنی است در صورت به توافق رسیدن دو باشگاه بر سر جابجایی کیه زا و فراتزی، یوونتوس باید مبلغی کمتر از 10 میلیون یورو را به اینتر پرداخت کند تا این معامله‌ی بزرگ نهایی شود.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما