آرین سلیمی:تصویر زمینه‌ گوشی من طلای المپیک بود!

آرین سلیمی:تصویر زمینه‌ گوشی من طلای المپیک بود!

بعد از سه دوره ناکامی در کسب مدال طلای تکواندو در رقابت‌های المپیک، آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم دست به تاریخ‌سازی زد و توانست مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورد.

به گزارش 9صبح،آرین سلیمی: توان و نیرویی که خدا به من داد، وصف‌نشدنی است.بعد از سه دوره ناکامی در کسب مدال طلای تکواندو در رقابت‌های المپیک، آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم دست به تاریخ‌سازی زد و توانست مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورد.

  سلیمی پس از پایان دیدار نهایی خود گفت:

  به نام خدا آرین سلیمی هستم!  دم همه شما گرم. مدالم را به خانواده‌ام و بعد هم خانواده مرحوم پیام زاهدی که یکی از دوستان خوبم بود و همیشه صدایش زدم و من را کمک کرد، تقدیم می‌کنم. خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از کادر فنی و استاد افلاکی که مثل پدرم بود، استاد ایمان‌زاده، دکتر یوسفی، استاد ساعی، دکتر رحیمی، استاد وحید و پژمان ناصری که مربیان پایه‌ام بودند و همه عزیزانی که از شروع کارم تا الان کوچک‌ترین کمکی کردند، ممنون هستم و زحماتشان برای من ارزشمند است. این دستبند هم که همراهم دارم، یادگاری پیام عزیز است.

  او در خصوص مصدومیت دستش که در جریان مسابقات اتفاق افتاد، ابراز کرد:

ورم انگشتم کمی خوابیده ولی درد آن من را می‌کشد!

او یادآور شد:

فقط خدا کمکم کرد. توان و نیرویی که خدا به من داد، وصف‌نشدنی است. دم خدا گرم و ممنونش هستم.

دارنده مدال المپیک گفت: 

قطعاً من همه تلاشم را می‌کنم و ادامه می‌دهم. امیدوارم که خدا هم کمکم کند و بتوانم حالاحالاها این موفقیت‌ها را ادامه دهم.

  او درباره مهران برخورداری هم گفت:

من خیلی دوست داشتم که مهران هم طلا بگیرد. از نزدیک تلاش‌های مهران را دیده‌ام و طلا حقش بود. مهران سه فینال را پشت سر گذاشت. این طلا برای من و مهران است؛ چراکه او در این طلا سهم ویژه‌ای دارد.

دختران هم فوق‌العاده بودند!

تیم دختران هم فوق‌العاده ظاهر شدند. خیلی دوست داشتم که آنها هم طلا می‌گرفتند؛ اما نتایجی که تکواندو گرفت، فوق‌العاده بود.

  سلیمی در ادامه آرزوی مدال طلا برای رحمان عموزاد کرد و گفت:

امیدوارم فردا هم مدال داشته باشیم.

  ملی‌پوش تکواندو ایران در ارتباط با اینکه رکورد هادی ساعی را می‌شکند؟ با خنده گفت:

ان‌شاءالله که این کار را می‌کنم.

  او در پاسخ به این سؤال که در سن ۲۰ سالگی موفق شد بر بام تکواندوی المپیک بایستد و این می‌تواند زنگ خطری برای تمام مدعیان این وزن باشد، اظهار کرد:

مرحله‌به‌مرحله برای موفقیت تلاش خواهم کرد. من مدال سه المپیک را می‌خواهم و برنامه بعدی‌ام موفقیت در بازی‌های المپیک لس‌آنجلس است.

  سلیمی ادامه داد:

از هادی ساعی، استاد افلاکی و تیم مدیریت فدراسیون تشکر می‌کنم. چه‌بهتر می‌شد هر ۴ نفر ما طلا می‌گرفتند. ناراحتم که مهران برخورداری طلا نگرفت. مهران به من کمک کرد و نصف این طلا برای اوست. از مهدی حاج‌موسایی هم تشکر می‌کنم، حقش بود اینجا باشد. نتیجه تیم ملی تکواندو خارق‌العاده بود. ما خودمان هم شاید فکر نمی‌کردیم، اما خدا کمک کرد و این اتفاق مهم رقم خورد.

تکواندوکار مکزیکی بی‌رحمانه مبارزه کرد

یکی از یکی سخت‌تر بودند؛ ولی قطعاً هرچه جلوتر رفتیم، حریفان سنگین‌تر بودند؛ مخصوصاً حریف مکزیکی. شاید خیلی‌ها در آن رقابت می‌گفتند چرا در راند اول آن‌قدر عقب رفتم، اما فشاری که او با تن و بدن و سر روی بدنم انداخت، موجب شده تا هنوز کمر و گردنم درد داشته باشد. او بی‌رحمانه مبارزه کرد؛ ولی خدا را شکر در راند دوم و سوم با لطف خدا موفق شدم.

  او درباره اهدافش برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ گفت:

تصویر زمینه گوشی من طلای المپیک بود؛ ولی هیچ‌وقت مطمئن نبودم چون می‌دانم خدا خیر من را می‌خواهد. به خدا گفتم تمام تلاشم را می‌کنم و اگر صلاح دید و خیری بود، مدال طلا را بگیرم. ان‌شاءالله با کمک همه عزیزان المپیک‌های بعدی هم افتخارآفرینی کنم.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما