امباپه به دنبال شروع کروس‌وار در رئال مادرید

امباپه به دنبال شروع کروس‌وار در رئال مادرید

اگر مصدومیت بدهنگامی پیش نیاید و اتفاق خاصی رخ ندهد، کیلیان امباپه در سوپرکاپ اروپا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار می گیرد. ستاره فرانسوی تازه وارد لوس بلانکوس، اولین بازی رسمی خودش با پیراهن رئال مادرید را چهارشنبه مقابل آتالانتا انجام خواهد داد.

به گزارش 9صبح،ستاره فرانسوی این فرصت را دارد که در اولین بازی خود با پیراهن رئال مادرید، اولین جام را بالای سر ببرد. اگر مصدومیت بدهنگامی پیش نیاید و اتفاق خاصی رخ ندهد،  کیلیان امباپه در سوپرکاپ اروپا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار می گیرد.  ستاره فرانسوی تازه وارد لوس بلانکوس، اولین بازی رسمی خودش با پیراهن رئال مادرید را چهارشنبه مقابل آتالانتا انجام خواهد داد. 

به گزارش مارکا، سرمربی ایتالیایی در پنج سال حضور در راس رئال مادرید بارها ثابت کرده که بهترین‌ها را بازی می‌دهد. در این مورد میان کروس و امباپه شباهتی وجود دارد. اسطوره آلمانی باشگاه در سال 2014 پس از دسیما به این تیم پیوست. او بزرگترین خرید تابستانی تیم بود، اما آخرین کسی بود که به پیش‌فصل ملحق شد.

پس از قهرمانی با آلمان در جام جهانی برزیل (13 ژوئیه)، او در تاریخ 17 ژوئیه معارفه شد و به تعطیلات رفت. او در 5 آگوست برای اولین بار زیر نظر آنچلوتی تمرین کرد و در 12 آگوست در سوپرکاپ اروپا که رئال مادرید مقابل سویا در کاردیف با نتیجه 2-0 برنده شد، به میدان رفت. کروس از ابتدا تا انتها در زمین حضور داشت. در واقع او در 9 بازی بعد هم در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. کروس تا اول اکتبر استراحت نکرد و در بازی دوم لیگ قهرمانان مقابل لودوگورتس به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

کروس هفت روز پس از ورود به تیم بازی کرد، درست مانند امباپه که چهارشنبه گذشته وارد تمرینات رئال مادرید شد و این چهارشنبه اولین بازی خودش را انجام خواهد داد. هافبک آلمانی در اولین بازی خود، اولین عنوان قهرمانی را به دست آورد و این چیزی است که کیلیان امباپه هم می‌خواهد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما