یونایتد چرا به برونو فرناندز قرارداد جدیدی پیشنهاد داد؟

یونایتد چرا به برونو فرناندز قرارداد جدیدی پیشنهاد داد؟

قرارداد جدید برونو فرناندز با منچستریونایتد، برای تایید جایگاه او به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن باشگاه تنظیم شده است.

به گزارش 9صبح،شیاطین سرخ باور دارند که بهترین بازیکن‌شان شایسته دریافت بیشترین دستمزد درون تیم است. قرارداد جدید برونو فرناندز با منچستریونایتد، برای تایید جایگاه او به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن باشگاه تنظیم شده است.

به گزارش منچسترایونینگ‌نیوز، منچستریونایتد امیدوار است که فرناندز 29 ساله پس از جلب توجه بایرن مونیخ و اینتر میلان در اوایل تابستان، با قرارداد جدیدی که به او پیشنهاد شده، موافقت کند. میسون مانت سال گذشته با پکیج کلی بزرگتری نسبت به برونو فرناندز به یونایتد پیوست. مانت از زمان انتقال 60 میلیون پوندی خود از چلسی، 21 بار برای یونایتد به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است.

پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد

یک قرارداد جدید می‌تواند جایگاه برونو فرناندز را که ماه آینده 30 ساله می‌شود، به عنوان پردرآمدترین بازیکن تیم معرفی کند. مارکوس رشفورد و کاسمیرو تنها بازیکنانی هستند که قبل از کاهش 25 درصدی دستمزد به دلیل عدم صعود باشگاه به لیگ قهرمانان، بیش از 300000 پوند در هفته درآمد داشتند. داستان تمدید قرارداد جدید برونو فرناندز، مشابه تمدید قرارداد قبلی است و دو سال (یک سال اختیاری) مدت اعتبار آن را افزایش خواهد داد. 

عملکرد و تمدید قرارداد برونو فرناندز

برونو فرناندز در پایان فصل 24-2023 برای سومین بار در پنج فصل جایزه بهترین بازیکن سال (سر مت بازبی) را به دست آورد. او فصل گذشته 15 گل زد و 13 پاس گل داد. هنگامی که فرناندز در سال 2022 برای آخرین بار با یونایتد تمدید کرد، تاریخ اتمام قرارداد را تنها یک سال تمدید کرد، اما یونایتد موافقت کرد که پس از دو فصل اول در باشگاه، این بازیکن سزاوار افزایش حقوق قابل توجهی است. هدف از آن تمدید، افزایش دستمزد بود. 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما