انگیزه اسطوره یونایتد به آرسنال:جام را از سیتی بگیر!

انگیزه اسطوره یونایتد به آرسنال:جام را از سیتی بگیر!

منچسترسیتی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا به اولین تیمی تبدیل شود که توانسته است در چهار دوره متوالی این عنوان را از آن خود کند و حالا آماده است تا رکوردش را در فصل جدید این مسابقات بهبود ببخشد.

به گزارش 9صبح،پل اسکولز امیدوار است که آرسنال مانع از قهرمانی منچسترسیتی در فصل آینده شود.منچسترسیتی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا به اولین تیمی تبدیل شود که توانسته است در چهار دوره متوالی این عنوان را از آن خود کند و حالا آماده است تا رکوردش را در فصل جدید این مسابقات بهبود ببخشد.

اما شاگردان پپ گواردیولا در این فصل هم با رقیبان سرسختی روبه‌رو خواهند بود که امیدوار هستند بتوانند شرایط را برای این تیم دشوار کنند و جام قهرمانی را از چنگ آنها بیرون بکشند که شاید جدی‌ترین آنها مانند چند فصل اخیر، آرسنال باشد که پل اسکولز هم امید زیادی به موفقیت‌شان دارد. 

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفت‌وگو با بین اسپورت در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان فصل آینده لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: «فکر می‌کنم مدعیان مانند سال قبل باشند. سیتی مدعی اصلی است و آرسنال فاصله کمی با آنها خواهد داشت. انتظار دارم که آرسنال امسال قهرمان شود. آنها چند سال اخیر تحت هدایت میکل آرتتا پیشرفت بسیاری داشته‌اند.

فکر می‌کنم امسال زمان آن رسیده است که این تیم آماده پیروزی باشد. کار آسانی نیست. رقابتی جدی شکل خواهد گرفت چون هفت یا هشت تیم اول در انگلیس بسیار خوب هستند. اما فکر می‌کنم آرسنال این توانایی را دارد که چرخه سیتی را بشکند و جام را از این تیم بگیرد.»

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما