کایل واکر:علتی نمی‌بینم که نتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کنیم

کایل واکر:علتی نمی‌بینم که نتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کنیم

منچسترسیتی فصل گذشته به اولین باشگاه تاریخ فوتبال انگلیس با 4 قهرمانی متوالی تبدیل شد. سیتیزن‌ها این شانس را دارند که برای پنجمین بار متوالی هم قهرمان شوند، حداقل کاپیتان منچسترسیتی فکر می‌کند که چنین چیزی کاملا ممکن است.

به گزارش 9صبح،پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس، حتی تصورش هم سخت است. منچسترسیتی این شانس را دارد که دستاوردش را افسانه‌ای کند. منچسترسیتی فصل گذشته به اولین باشگاه تاریخ فوتبال انگلیس با 4 قهرمانی متوالی تبدیل شد. سیتیزن‌ها این شانس را دارند که برای پنجمین بار متوالی هم قهرمان شوند، حداقل کاپیتان منچسترسیتی فکر می‌کند که چنین چیزی کاملا ممکن است. 

در مصاحبه با BBC، کایل واکر راجع به شانس قهرمانی منچسترسیتی صحبت کرد و از اهداف این تیم حرف زد. 

چرا نتوانیم پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر را کسب کنیم؟ چرا فکر کنیم نمی‌توانیم کاری را که به نظر من کسی نمی‌تواند تکرار کند، انجام دهیم؟ من که دلیلی نمی‌بینم. این انگیزه‌ای است که باید به شکل گروهی ایجاد کنیم. وظیفه من به عنوان کاپیتان منچسترسیتی و سایر بازیکنان این است که این ذهنیت را ایجاد کنیم.

واکر در ادامه گفت:  

باید تلاش کنیم تا این موضوع را روزانه در ذهن همه نهادینه کنیم. بله، چهار قهرمانی متوالی کسب کردیم، اما احساس‌تان پس از قهرمانی چهارم را به یاد بیاورید و برویم و پنجمین قهرمانی را ببریم! 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما