بایرن مونیخ و پس‌انداز کردن برای فلوریان ویرتس/هیچ جایگزینی برای دزیره دوئه وجود ندارد

بایرن مونیخ و پس‌انداز کردن برای فلوریان ویرتس/هیچ جایگزینی برای دزیره دوئه وجود ندارد

در حالی که برخی رسانه‌های ادعا می‌کردند دزیره دوئه بیش‌تر تمایل دارد به بایرن مونیخ بپیوندد، بااین‌حال او در نهایت تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. تصمیمی که البته باعث عجب مدیران باواریایی‌ها شد.

به گزارش 9صبح،بایرن مونیخ پس از منتفی شدن انتقال دزیره دوئه، قرار نیست دست به انجام کار دیوانه‌واری بزند.در حالی که برخی رسانه‌های ادعا می‌کردند دزیره دوئه بیش‌تر تمایل دارد به بایرن مونیخ بپیوندد، بااین‌حال او در نهایت تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. تصمیمی که البته باعث عجب مدیران باواریایی‌ها شد. بااین‌حال بایرن مونیخ اکنون چه برنامه‌ای دارد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛  پس از تصمیم دزیره دوئه برای پیوستن به پاری سن ژرمن ،  بایرن مونیخ  می‌خواهد آرامش خود را حفظ کند و پولش را هدر نخواهد داد. اولویت اصلی باشگاه خرید  فلوریان ویرتس  یا  ژاوی سیمونز  در پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی است؛ بنابراین پس از منتفی شدن انتقال دوئه، هیچ هدف اصلی دیگری برای خط حمله وجود ندارد.

امیدواری بایرن مونیخ به سرژ گنابری

حال که انتقال  دزیره دوئه  منتفی شده،  سرژ گنابری  قطعاً در این پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی از بایرن مونیخ جدا نخواهد شد. کادر فنی و سران باواریایی‌ها در طول تمرینات پیش فصل، تحت‌تأثیر عملکرد این بازیکن 29 ساله قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد گنابری در حال بازگشت به آمادگی کامل و فرم خوب خود است.  ونسان کمپانی  نیز روی این وینگر حساب می‌کند.

گفتنی است قرارداد گنابری با بایرن مونیخ تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. او در فصل گذشته به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و در 20 بازی، از خود آمار پنج گل و دو پاس گل را ثبت کرد. به همین خاطر گنابری در این پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی در فهرست فروش باواریایی‌ها قرار داشت؛ اما به دلیل بالا بودن هزینه این انتقال و دستمزد او، هیچ باشگاهی برای جذب این بازیکن ابراز علاقه نکرد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما