در آستانه منتفی شدن انتقال یوسوفا موکوکو به مارسی

در آستانه منتفی شدن انتقال یوسوفا موکوکو به مارسی

با عصبانیت مدیران دورتموند از اظهارات ایجنت یوسوفا موکوکو ، اکنون شرایط سختی برای او در این باشگاه ایجاد شده است.

به گزارش 9صبح،مارسی نمی‌تواند خواسته‌های دورتموند برای یوسوفا موکوکو را برآورده کند. با عصبانیت مدیران دورتموند از اظهارات ایجنت یوسوفا موکوکو ، اکنون شرایط سختی برای او در این باشگاه ایجاد شده است. از سوی دیگر، به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای انتقال او به مارسی وجود داشته باشد تا بتواند از این وضعیت فرار کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ انتقال  یوسوفا موکوکو  به  مارسی  در آستانه منتفی شدن قرار دارد، زیرا باشگاه‌ها نمی‌توانند با یکدیگر به توافق برسند. بااین‌حال شرایط این بازیکن 19 ساله تغییری نکرده و انتظار می‌رود او  دورتموند  را ترک کند.

گفته می‌شود پیشنهاد اول مارسی به زنبورها پرداخت 500 هزار یورو برای یک انتقال قرضی و گنجاندن بند خرید 10 میلیون یورو در قرارداد موکوکو بود که البته از نظر دورتموند پیشنهاد بسیار مضحکی است. زنبورها برای بازیکن خود، خواهان مبلغی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو هستند و قصد ندارند به هیچ عنوان از خواستۀ خود عقب‌نشینی کنند.

قرارداد موکوکو با دورتموند تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. همچنین او در فصلی که گذشت موفق شد در 27 بازی و مجموع 758 دقیقه حضور در زمین، برای زنبورها شش گل به ثمر برساند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما