سپاهان و فرصت انتقام آسیایی که مهیا شده

سپاهان و فرصت انتقام آسیایی که مهیا شده

شب گذشته دیدار دوم مرحله پلی آف لیگ نبخگان در قطر میا شباب الاهلی و الغرافه برگزار شد و در پایان این زردپوشان قطری بودند که توانستند از امتیاز میزبانی نهایت بهره را ببرند و با گل دقیقه 50 این بازی را به نام خودشان بزنند.

به گزارش 9صبح،با شکست شباب الاهلی در بازی پلی آف دوم لیگ نخبگان حالا آنها به احتمال فراوان بار دیگر رقیب سپاهان خواهند شد.شب گذشته دیدار دوم مرحله پلی آف لیگ نبخگان در قطر میا شباب الاهلی و الغرافه برگزار شد و در پایان این زردپوشان قطری بودند که توانستند از امتیاز میزبانی نهایت بهره را ببرند و با گل دقیقه 50 این بازی را به نام خودشان بزنند. 

البته پائولو سوسا پس از اینکه تیمش گل اول را دریافت کرد به مانند دیدار برابر سپاهان در نقش جهان سعی کرد که با تعویض آزمون بار دیگر حساب کار را به تساوی بکشاند که این بار موفق نبود ودر نهایت وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد تیمش بازنده بود.

شباب اگرچه در بازی دوم از رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان بازماند، اما در بازی اول با نتیجه‌ای سنگین موفق به شکست سپاهان شد که شاید اگر زمین ورزشگاه نقش جهان به آن شکل عجیب نبود و پیام نیازمند در دقیقه 100 به همین دلیل دچار مشکل نمی‌شد، این اتفاق رقم نمی‌خورد و در ادامه دو گل دیگر هم از راه نمی‌رسید.

حالا با حضور شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا این فرصت برای مورایس و شاگردانش فراهم شده که با تلاش برای قهرمانی در اولین دوره این مسابقات که بی‌شک با شکست شباب الاهلی در میانه این مسیر هم همراه خواهد بود، انتقام شکست سنگین 4 بر یک در اصفهان را بگیرند.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما