پدر لامین یامال:خدا بسیار بزرگ است؛در مرز بین مرگ و زندگی بودم

پدر لامین یامال:خدا بسیار بزرگ است؛در مرز بین مرگ و زندگی بودم

مونیر نصراوی، پدر لامین یامال برای اولین بار پس از اتفاقات ناگوار حملات چاقوی چند مهاجم، مصاحبه‌ای انجام داده است‌.

به گزارش 9صبح،پدر ستاره نوجوان بارسلونا از ضربات چاقوی مهاجمان جان سالم به در برده و وضعیت او اکنون در بیمارستان تا حدودی پایدار شده است.مونیر نصراوی، پدر لامین یامال برای اولین بار پس از اتفاقات ناگوار حملات چاقوی چند مهاجم، مصاحبه‌ای انجام داده است‌.

در  اتفاقی ناگوار و تاسف‌بار ، پدر  لامین یامال ، پدیده جوان باشگاه بارسلونا، چهارشنبه شب مورد حمله چندین فرد قرار گرفت و با چاقو مجروح شد. این حادثه دلخراش در پی مشاجره‌ای که صبح همان روز رخ داده بود، اتفاق افتاد.

مونیر نصراوی ۳۸ ساله، پس از این حمله به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه وضعیت او اکنون پایدار است. با این حال، این حادثه شوک بزرگی به خانواده یامال و جامعه فوتبال وارد کرده است.

در مصاحبه‌ای با الچرینگیتو، نصراوی در خصوص وضعیت خود گفت:

بعد از آن ضربات، فکر می‌کردم بین مرگ و زندگی هستم، مثل هر انسان دیگری می‌ترسیدم. برای آرامش همه، خودم و خانواده، باید آرام باشیم، انتخاب دیگری ندارم. باید فکر کنیم که عدالت کار خود را انجام خواهد داد. خدا را شکر، خدا بسیار بزرگ است و همه چیز راه حل دارد.

او افزود:

امیدوارم هر چه زودتر مرخص شوم. خوشحالم که دوباره صحبت می‌کنم. کمی بهترم، به طبقه بالا (از بخش مراقبت‌های ویژه) منتقل شده‌ام.

انتظار می‌رود نصراوی چند روز آینده تحت نظر در بیمارستان بستری باشد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود هانسی فلیک، لامین یامال را برای بازی شنبه شب بارسلونا مقابل والنسیا در مستایا در اختیار داشته باشد. چهار مهاجمی که به او حمله کردند، دستگیر شده‌اند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما