ترکیب احتمالی وولورهمپتون و آرسنال

ترکیب احتمالی وولورهمپتون و آرسنال

رسنال در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر، از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه امارات، پذیرای وولورهمپتون است.

به گزارش 9صبح،در حال حاضر تیرنی و تومیاسو غایبان آرسنال و گونزالز، سمدو و کالادزیچ، غایبان گرگ‌ها هستند. آرسنال در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر، از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه امارات، پذیرای وولورهمپتون است. قضاوت این بازی بر عهده جرد ژیلت خواهد بود. ضمنا ۱۶ تقابل اخیر این دو تیم، چنین نتایجی را به خود دیده است: ۱۰ بار پیروزی آرسنال، ۳ تساوی و ۳ پیروزی وولورهمپتون. 

آرسنال فصل گذشته را با اختلافی دو امتیازی نسبت به منچسترسیتی قهرمان، در رده دوم به پایان رساند، تا همچنان عطش کسب نخستین قهرمانی لیگ انگلیس پس از فصل ۴-۲۰۰۳ را در خود داشته باشد. این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بیش از آن که به تقویت خود بپردازد، فروشنده بوده است و بازیکنان مازادی همانند امیل اسمیت رو، نونو تاوارس (قرضی) و آلبرت سامبی لوکونگا (قرضی) را از ترکیب خود کنار گذاشته است. از سوی دیگر، آن‌ها به دائمی کردن قرارداد داوید رایا و جذب ریکاردو کالافیوری، مدافع تیم ملی ایتالیا و باشگاه بولونیا پرداختند که از نظر هواداران کافی نیست و همچنان خلأ یک مهاجم در ترکیب تیم به چشم می‌خورد. 

این وضعیت برای وولورهمپتون هم مشابه است؛ تیمی که کاپیتان مکس کیلمن را به وست هم و پدرو نتو را به چلسی واگذار کرده است، با جذب رودریگو گومز از براگا، تامی دویل از منچسترسیتی و یورگن استراند لارسن از سلتاویگو، یقینا قدم رو به جلویی برنداشته است. آن‌ها فصل گذشته را با اختلافی ۲۰ امتیازی نسبت به منطقه خطر، در رده چهاردهم جدول به پایان رساندند و حالا باید دید که در دومین فصل حضور گری اونیل روی نیمکت تیم، چه عملکردی از خود بر جا خواهند گذاشت. 

آرسنال (۳-۳-۴):  رایا | سالیبا، گابریل، زینچنکو، وایت | پارتی، رایس، اودگارد | ساکا، تروسار و هاورتس

وولورهمپتون (۱-۳-۲-۴):  سا | موسکرا، توتی گومز، دوهرتی، ایت نوری | ژائو گومز، لمینا | سارابیا، هوانگ، رودریگو گومز | لارسن

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما