خوش مزه ترین پاسخ به انتقادات در لیگ برتر:مثل سعید صادقی باشید!

خوش مزه ترین پاسخ به انتقادات در لیگ برتر:مثل سعید صادقی باشید!

سکوت‌ سعید صادقی نتیجه داد و او توانست بدون مصاحبه جنجالی، در دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته اول پاسخ منتقدان را بدهد.

به گزارش 9صبح،شاید کمتر کسی تصور می‌کرد سعید صادقی مانع شکست پرسپولیس در افتتاحیه لیگ بیست‌وچهارم شود.سکوت‌ سعید صادقی نتیجه داد و او توانست بدون مصاحبه جنجالی، در دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته اول پاسخ منتقدان را بدهد.

سعید صادقی در طول لیگ بیست و سوم خلیج فارس در دوران مربیگری گل‌محمدی و اوسمار ویرا در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و همین باعث شد او مورد انتقاد قرار بگیرد. در ماه‌های اخیر، بسیاری معتقد بودند صادقی بازیکن با کیفیتی نیست و نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات سال ۱۴۰۳، شایعاتی درباره جدایی او از پرسپولیس به گوش می‌رسید اما در نهایت به دلیل عدم موفقیت باشگاه در جذب علی قلی‌زاده، پرسپولیس تصمیم گرفت سعید صادقی را حفظ کند.

در هفته اول لیگ بیست و چهارم، پرسپولیس با هدایت خوان کارلوس گاریدو در شرایطی که یک بر صفر از ذوب‌آهن عقب بود، سعید صادقی مانند یک منجی در وینگر چپ توانست با عملکرد خوب خود بازی را به تساوی بکشاند و مانع شکست تیمش شود. او با این نمایش در سکوت و بدون هیاهو، به بهترین شکل ممکن پاسخ انتقادها را داد و نشان داد هنوز می‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد.

حالا با گلزنی سعید صادقی در هفته اول برابر ذوب‌آهن، توجه هواداران به این بازیکن جلب شده است. حالا باید دید صادقی می‌تواند همچنان به‌همین شکل به انتقادات پاسخ دهد یا اینکه سرنوشت مانع دل‌ربایی ستاره پرسپولیس می‌شود؟

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما