نظر هواداران بارسلونا:دیگر نیازی به یوسوا کیمیش نداریم تا مارک کاسادو را داریم

نظر هواداران بارسلونا:دیگر نیازی به یوسوا کیمیش نداریم تا مارک کاسادو را داریم

ریسک بزرگ هانسی فلیک جواب داد و او با کوهی از بازیکنان جوان ولی باانگیزه، دست پر از مستایا خارج شد.

به گزارش 9صبح،مارک کاسادو شب فوق‌العاده‌ای برابر والنسیا داشت و از اصلی‌ترین عوامل تیمش در راه پیروزی برابر والنسیا بود.ریسک بزرگ هانسی فلیک جواب داد و او با کوهی از بازیکنان جوان ولی باانگیزه، دست پر از مستایا خارج شد.

اسپورت؛ بارسلونا با  برتری 2-1 برابر والنسیا ، فصل جدید رقابت‌های لالیگا را با پیروزی آغاز کرد. هر دو گل آبی و اناری پوشان در این جدال را روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند.

هانسی فلیک در بازی دیشب به جوانان زیادی میدان داد اما عملکرد یکی از آن‌ها بیش از سایرین به چشم آمد. مارک کاسادوی 20 ساله پس از درخشش در بازی‌های پیش‌فصل بارسلونا، به ترکیب اصلی این تیم برای تقابل با والنسیا راه پیدا کرد و با عملکرد کم‌نقص و چشم‌گیر خود، اعتماد فلیک را به بهترین شکل ممکن پاسخ داد. علاوه بر تکنیک بالا و قدرت بدنی مثال‌زدنی، کاسادو پرس‌ تیمی بارسلونا را هم به شکل فوق‌العاده‌ای رهبری کرد و بارها با حرکات رو به جلوی خود، زمینه را برای موقعیت‌سازی تیمش فراهم نمود. با توجه به این‌که بارسلونا احتمالا بازیکن جدیدی را در پست هافبک تدافعی جذب نخواهدکرد، کاسادو می‌تواند از این پس در بازی‌های بیشتری به میدان برود و ارزش‌های خود را به اثبات برساند. هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی، به مارک کاسادو لقب یوسوا کیمیش را داده‌اند و عقیده دارند که با حضور این بازیکن در ترکیب، آن‌ها دیگر نیازی به خرید هافبک آلمانی بایرن مونیخ نخواهندداشت.

عملکرد مارک کاسادو برابر والنسیا

نمره 7.6 از فوت‌موب

84 درصد دقت پاس

2 خلق موقعیت

80 لمس توپ

11 پاس به یک سوم جلویی زمین

3 بازپس‌گیری توپ

6 دوئل برنده

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما