آیا کوروش کمپانی باعث دردسر برای پرسپولیس و تراکتور می‌شود؟

آیا کوروش کمپانی باعث دردسر برای پرسپولیس و تراکتور می‌شود؟

اجرای ارسال نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی برای چهار بازیکن لیگ برتری، شایعاتی مبنی بر تغییر نتایج بازی‌های پرسپولیس و تراکتور را به دنبال داشت.

به گزارش 9صبح،پرسپولیس و تراکتور با یک چالش مهم روبرو شده‌اند.اجرای ارسال نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی برای چهار بازیکن لیگ برتری، شایعاتی مبنی بر تغییر نتایج بازی‌های  پرسپولیس  و  تراکتور  را به دنبال داشت. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این نگرانی‌ها بی‌مورد بوده و نتایج بازی‌های این دو تیم در هفته اول لیگ برتر به قوت خود باقی خواهد ماند.

در پی تشکیل پرونده قضایی برای یک شرکت فروشنده گوشی موبایل، فراجا و دادستانی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار توقف صدور کارت بازی برای سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی مهدی‌پور شدند. این بازیکنان به دلیل تبلیغ برای این شرکت، با مشکل قانونی مواجه شده بودند.

با این حال، بررسی‌های ایسنا نشان داد که این نامه یک هفته پس از برگزاری بازی‌های هفته اول لیگ برتر به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. بنابراین، حضور این بازیکنان در ترکیب تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در بازی‌های ابتدایی لیگ، هیچ منع قانونی نداشته و نتایج این دیدارها تغییر نخواهد کرد.

با بازپرداخت مبلغ دریافتی از شرکت مذکور، این بازیکنان اکنون می‌توانند بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود در تیم‌هایشان ادامه دهند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما