انتقاد آلن شیرر از رفتار چلسی با استرلینگ

انتقاد آلن شیرر از رفتار چلسی با استرلینگ

در لیست چلسی، 42 بازیکن دیده می‌شود و رحیم استرلینگ، وینگر سرشناس انگلیسی یکی از آن بازیکنانی است که از لیست آبی‌های لندنی کنار گذاشته شده و طی یک هفته باید تیم جدیدی برای خودش پیدا کند.

به گزارش 9صبح،گلزن برجسته لیگ برتر انگلیس، مدیران چلسی را بابت شیوه‌شان سرزنش کرد.در لیست چلسی، 42 بازیکن دیده می‌شود و رحیم استرلینگ، وینگر سرشناس انگلیسی یکی از آن بازیکنانی است که از لیست آبی‌های لندنی کنار گذاشته شده و طی یک هفته باید تیم جدیدی برای خودش پیدا کند.

خط خوردن رحیم استرلینگ از لیست چلسی با دستور انزو مارسکا، جنجال‌های رسانه‌ای زیادی ایجاد کرده و مشخصا این بازیکن 29 ساله از چگونگی رفتار باشگاه، دلخور شده است. آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس که این روزها به کارشناسی اتفاقات لیگ برتر می‌پردازد، باشگاه چلسی را بابت رفتارش با استرلینگ محکوم کرد. به نقل از دیلی میل، شیرر در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه چلسی گفت: 

حامی اتفاقی که برای رحیم استرلینگ افتاده نیستم. فکر می‌کنم این رفتار بسیار غیرمحترمانه بوده است. شاید رحیم در فصل گذشته دوران خوبی را سپری نکرد اما برای رفتار درست با بازیکن و درک آن‌ها راه وجود دارد. برای فروش بازیکن، راه و روش وجود دارد. اتفاقاتی که در چلسی می‌افتد واقعا عجیب است. چگونگی پیوستن کانر گلگر به اتلتیکو مادرید را دیدید؛ انتقال سامو اومورودیون منتفی شد و گلگر دوباره به لندن برگشت. 

شیرر ادامه داد: 

ناگهان به این نتیجه رسیدند که خب، مهاجم نمی‌خواهیم و برویم ژوائو فلیکس را بگیریم. در همین زمان چلسی به رحیم استرلینگ گفته دیگر تو را نمی‌خواهیم و برو برای خودت باشگاه پیدا کن. البته این اتفاق می‌افتد که سرمربی یک بازیکن را نمی‌خواهد و نظرش را جلب نکرده. این طبیعی است. اما این‌که دو روز قبل از شروع فصل به بازیکن بگویی دیگر تو را نمی‌خواهیم و یک هفته فرصت داری تیم جدید پیدا کنی، واقعا بسیار نامحترمانه است. این شیوه‌ی رفتار با یک بازیکن حرفه‌ای نیست. این راهی است که چلسی برگزیده و بازیکنان باید آن را بپذیرند. سرمربی هم باید این را قبول کند. هرکسی که در باشگاه چلسی است، می‌داند این باشگاه برچه اساسی اداره می‌شود. خیلی خوشایند نیست اما شیوه‌شان همین است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما