بازهم بارسلونا ناکام ماند:ستاره جدید این بار هم نیست

بازهم بارسلونا ناکام ماند:ستاره جدید این بار هم نیست

دنی اولمو یکی از اولویت‌های اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و مدیران این باشگاه برای مدت طولانی مشغول مذاکره با لایپزیش بودند تا بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و در نهایت هم موفق به انجام این کار شدند و او به بارسلونا پیوست.

به گزارش 9صبح،مدیران بارسلونا نتوانستند شب گذشته هم قرارداد دنی اولمو را به ثبت برسانند و به همین دلیل بعید است که بتواند برابر اتلتیک بیلبائو بازی کند.دنی اولمو یکی از اولویت‌های اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و مدیران این باشگاه برای مدت طولانی مشغول مذاکره با لایپزیش بودند تا بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و در نهایت هم موفق به انجام این کار شدند و او به بارسلونا پیوست.

با این حال، هواداران بارسا همچنان منتظر تماشای اولین دیدار او در ترکیب این تیم هستند، چون مشکلات مالی باشگاه بارسلونا باعث شده است که آنها نتوانند قرارداد این بازیکن را در لالیگا به ثبت برسانند و به این ترتیب او همچنان این اجازه را ندارد که برای تیم جدیدش در فصل به میدان برود.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا پیش از این خبر داده بودند که مدیران این باشگاه قصد دارند در شب گذشته قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی به ثبت برسانند اما روزنامه اسپورت امروز خبر داده که چنین اتفاقی رخ نداده است و به همین دلیل بسیار بعید است که آنها موفق به انجام کار تا پیش از برگزاری بازی امروز شوند.

شاگردان هانسی فلیک از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران باید روبروی اتلتیک بیلبائو به میدان بروند و اولمو در این بازی هم اجازه همراهی تیمش را نخواهد داشت تا شرایط بیش از پیش برای او و این باشگاه دشوار شود.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما