احتمال فیکس شدن طارمی بجای ستاره مصدوم اینتر

احتمال فیکس شدن طارمی بجای ستاره مصدوم اینتر

اینتر شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه سن سیرو و در حضور هوادارانش روبروی لچه به میدان برود و امیدوار است که بتواند سه امتیاز مهم و ارزشمند در فصل جدید را به دست آورد.

به گزارش 9صبح،لائوتارو مارتینز به دلیل مصدومیت احتمالا در بازی برابر لچه غایب خواهد بود و این بهترین فرصت برای مهدی طارمی است.اینتر شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه سن سیرو و در حضور هوادارانش روبروی لچه به میدان برود و امیدوار است که بتواند سه امتیاز مهم و ارزشمند در فصل جدید را  به دست آورد.

اما اسکای اسپرت ایتالیا در آستانه این بازی خبر داده است که مارتینز در تمرینات روز جمعه اینتر حضور نداشت و به دلیل فشاری که در طول چند ماه گذشته و برگزاری بازی‌های متعدد تحمل کرده، دچار خستگی شدید و گرفتگی عضلانی در ماهیچه‌های چهار سر ران شده و دلیل غیبتش هم همین بوده است.

این بازیکن در دیدار هفته اول اینتر برابر جنووا در ترکیب حضور داشت اما حالا رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که احتمال غیبت او در دیدار برابر لچه که امشب برگزار خواهد شد بسیار زیاد است و چنین اتفاقی شانس مهدی طارمی برای حضور در ترکیب اصلی اینتر را افزایش خواهد داد.

ستاره ایرانی اینتر در چند هفته اخیر دچار مصدومیت شده بود اما در بازی هفته اول برابر جنووا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و حالا این فرصت را خواهد داشت که مهارتش در باز کردن دروازه حریفان را در ترکیب اصلی اینتر به نمایش بگذارد.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما