سرعت بخشیدن و شفاف سازی در پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس

سرعت بخشیدن و شفاف سازی در پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس

تاخیر در اعلام حکم پرونده علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس باعث بروز حاشیه ها و شایعاتی شده است که برای شان فوتبال ایران مناسب نیست و استقلال و اعتبار و بی طرفی فدراسیون فوتبال را زیر سوال می برد.

به گزارش 9صبح،یکی از مهم ترین دغدغه های امروز بخش عمده ای از هوادارن فوتبال، تاخیر در اعلام حکم پرونده بسیار پر مناقشه علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس است.تاخیر در اعلام حکم پرونده  علیرضا بیرانوند  و باشگاه پرسپولیس باعث بروز حاشیه ها و شایعاتی شده است که  برای شان فوتبال ایران مناسب نیست و استقلال و اعتبار و بی طرفی فدراسیون فوتبال را زیر سوال می برد.

در روزهای گذشته بارها شنیده ایم که تاخیر در صدور حکم به دلیل برخی اتفاقات بوده است، باز هم شنیده ایم که برخی از مقامات اجرایی بالادست فدراسیون فوتبال حکم بر تعلیق در اعلان حکم داشته اند و حتی می گویند پای افراد سیاسی هم به این پرونده باز شده است. 

این موضوعات فعلی در حد شایعات هستند و از سوی کسی تایید نشده اند. با این حال  فدراسیون فوتبال  یک کمیته خود مختار است که باید تلاش کند از این موضوعات دوری کند و رای عادلانه ای بدهد.

فدراسیون فوتبال با تاخیر در نمایان ساختن رای به شایعات مربوطه دامن زده و اطراف خود را پر از دودی می کند که آتشش را دیگران افروخته اند و فدراسیون قادر به مهار آتش نیست و فضا را خواسته و ناخواسته مکدر کرده است.

فوتبال ما بارها و بارها تجربه کرده است که دخالت عناصر غیر فوتبالی و لنگر انداختن کشتی دولتی ها در جزیره فوتبال تا چه اندازه پر زیان بوده و برای فوتبال چقدر هزینه داشته است.

امیدواریم فدراسیون فوتبال برای از بین بردن این شایعات هرچه زودتر رای این پرونده را صادر کند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما