ونسان کمپانی:مگه احمقم که علیه بایرن کار کنم!

ونسان کمپانی:مگه احمقم که علیه بایرن کار کنم!

بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا باید در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند گام اول را برای جبران ناکامی فصل گذشته و دوری از جام قهرمانی قدرتمندانه بردارد.

به گزارش 9صبح،ونسان کمپانی از شایعات مطرح‌شده درباره صحبت‌های خصوصی او با ماتیس دی‌لیخت ناراحت و عصبانی است.بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا باید در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند گام اول را برای جبران ناکامی فصل گذشته و دوری از جام قهرمانی قدرتمندانه بردارد.

این اولین حضور کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ به عنوان سرمربی جدید این تیم در بوندسلیگا است و او دقایقی پیش در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هیجان بازی اول
من مضطرب نیستم و بی‌صبرانه منتظرم تا اولین بازی در بوندسلیگا را تجربه کنم. این چالش بزرگی است. ما خودمان را آماده کردیم و همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. بازی فردا به آنها بستگی دارد. من هیجان زیادی برای این بازی دارم.

ارتباط با بازیکنان
اینکه روی نحوه ارتباط با بازیکنان به صورت انفرادی تمرکز کنید موضوع مهمی است. بازیکنان وقتی پیام شما را دریافت کنند، حتما تحسین‌تان خواهند کرد. من تجربه زیادی در این سطح دارم و می‌دانم که شرایط در رختکن به چه صورت است.

نحوه انتخاب ترکیب اصلی
در ابتدا باید سعی کنید که ایده درستی برای انتخاب ترکیب اصلی داشته باشید. هر چقدر که پیش برود، شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا خواهید کرد. باید روند مشخصی داشت اما گاهی اوقات احساسات هم دخیل می‌شود. شاید حریف تغییری در ترکیبش ایجاد کند یا بازیکنی در تمرینات خوب ظاهر نشود. همیشه باید این آزادی عمل را داشته باشید و به غریزه خودتان گوش کنید، در غیر این صورت یک کامپیوتر هم می‌تواند این کار را انجام دهد.

ولفسبورگ 
آنها تیمی هستند که این فصل در اروپا حضور دارند و ما قرار است برابر تیمی قدرتمند به میدان برویم و بازی خارج از خانه سختی در پیش داریم. برای من مهم است که این تیم بتواند شخصیتش را نشان دهد. می‌خواهیم به روندی که در پیش فصل داشتیم ادامه دهیم و بهتر و بهتر شویم. قطعا همین‌طور خواهد بود.

کورس قهرمانی
ما می‌خواهیم در هر بازی به پیروزی برسیم و این روحیه و هدف ماست. همیشه سعی می‌کنیم به حریف احترام بگذاریم. لورکوزن سال گذشته فوق العاده بود. فکر می‌کنم که دوباره در این فصل برای کسب عنوان قهرمانی باید ۹۰ امتیاز به دست آوریم. برای انجام این کار نیاز داریم که بهترین عملکرد ممکن از هر بازیکن را داشته باشیم.

شایعات درباره صحبتش با دی‌لیخت
من قطعاً چنین حرف‌هایی را به او نزده بودم. باید خیلی احمق باشم که به بازیکنی که باشگاه قصد فروشش را دارد بگویم که انتخاب شماره یک من است. این صحبت با برنامه‌ای که ما برای تیم داشتیم هم‌خوانی ندارد. چرا باید برنامه‌ای بریزیم و سپس چنین حرفی را به بازیکنی که در حال جدایی است بزنم؟ اصلا منطقی نیست.

استفاده از گورتسکا در پست مدافع میانی
او پیش از این هم نشان داده است که می‌تواند این کار را انجام دهد. خوشبختانه چند بازیکن داریم که می‌توانند در پست‌های متفاوت بازی کنند و او و کیمیش یکی از آنها هستند. عملکرد گورتسکا خوب بوده است. بازیکنان به انعطاف پذیر بودن عادت کرده‌اند.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما