بخاطر جاشوا زیرکزی؛تعریف عبارت «بخت مسلم گلزنی»

بخاطر جاشوا زیرکزی؛تعریف عبارت «بخت مسلم گلزنی»

فوتبال، بی رحمانه روی دیگر خودش را به جاشوا زیرکزی نشان داد.

به گزارش 9صبح،زیرکزی به طور ناخواسته، عامل نگون بختی تیمش در بازی روز شنبه شد. فوتبال، بی رحمانه روی دیگر خودش را به جاشوا زیرکزی نشان داد.

پس از گلزنی زیرکزی در بازی منچستریونایتد مقابل فولام در هفته نخست لیگ برتر، طرفداران یونایتد نسبت به درخشش دوباره او خوشبین بودند. در بازی برایتون - منچستریونایتد در بعد از ظهر روز شنبه، اریک تن هاخ در بین دو نیمه، مهاجم ۲۳ ساله تیمش را به جای میسون مانت که احساس ناراحتی می‌کرد به زمین فرستاد، تا شاید مهاجم پیشین بولونیا بتواند به تیمش در راه باز کردن قفل دروازه حریف کمک کند. 

اما زیرکزی نه تنها گلی نزد، بلکه در دقیقه ۷۰ مانع از پیش افتادن تیمش از حریف شد. در پی یک ضد حمله سریع و تمرین شده، فرناندز توپ را در جلوی دروازه به الخاندرو گارناچو رساند؛ در حالی که وینگر آرژانتینی یونایتد تصور می‌کرد توانسته است دروازه خالی حریف را باز کند و بار دیگر برای تیمش خوش بدرخشد، تصاویر آهسته نشان داد که توپ در دهانه دروازه، تقریبا روی خط آن، به زیرکزی برخورد کرده است و همین باعث شد تا VAR، گل یاد شده را مردود اعلام کند. یونایتد در نهایت بازی یاد شده را، با نتیجه ۲-۱ واگذار کرد.

در نمونه‌ای نادر و طبیعتا عجیب، میزان xG فرصت پیش روی زیرکزی ۱.۰ بود و البته این توپ به گل هم تبدیل شد، اما خطای آفساید همه معادلات را بر هم زد تا یکی از عجیب‌ترین خاطرات مهاجم هلندی شیاطین سرخ در زمین فوتبال، به ثبت برسد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما