به این دلیل لیورپول باید دستمزد دلخواه محمد صلاح را به او بدهد+عکس

به این دلیل لیورپول باید دستمزد دلخواه محمد صلاح را به او بدهد+عکس

محمد صلاحِ نسخه آنفیلد مهارناپذیر است.

به گزارش 9صبح،پادشاه مصری در آنفیلد حکم‌رانی می‌کند و بی‌تردید یکی از بهترین وینگرهای تاریخ لیگ برتر است. مگر بازیکنی وجود دارد که بتواند عملکرد او را برای لیورپول شبیه‌سازی کند؟محمد صلاحِ نسخه آنفیلد مهارناپذیر است.

محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آید. او استانداردهای آماری را در لیورپول جابجا کرد و به حق لقبِ پادشاه آنفیلد را تصاحب کرده است. تمدید قرارداد محمد صلاح با لیورپول هنوز قطعی نیست و تردیدهایی در مورد آن وجود دارد. با استناد به آمار عجیب و حیرت‌انگیز او، بیراه نیست که بگوییم او حق دارد هر چه‌قدر می‌خواهد از لیورپول حقوق بگیرد چون بعید است کسی پیدا شود که همین آمار را برای قرمزها تکرار کند. 

ستاره مصری در دیدار مقابل برنتفورد زننده گل دوم تیمش بود. به نقل از اسکواکا، او حالا به آمار تاثیر مستقیم روی 128 گل (93 گل و 35 پاس گل) طی 128 بازی لیگ برتری در استادیوم آنفیلد رسیده است. از زمان ورود محمد صلاح به لیورپول در سال 2017، هیچ‌کس به جز او آمار سه رقمی تاثیر روی گل در بازی‌های خانگی ثبت نکرده است.

محمد صلاح علاوه بر این حالا پنجمین گلزن برتر تاریخ لیورپول در استادیوم آنفیلد است (در تمام رقابت‌ها). او در مجموع 351 بازی برای تیمش، 213 گل همراه با 90 پاس گل به ثبت برساند است.

محمد صلاح

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما