ترنت الکساندر آرنولد که کلوپ را در لیورپول جادو کرد

ترنت الکساندر آرنولد که کلوپ را در لیورپول جادو کرد

مربی آلمانی، از زمانی که تصمیم به ترک لیورپول گرفت، دور از نیمکت است و همانطور که از قبل گفته بود، قصد استراحت دارد.

به گزارش 9صبح،یورگن کلوپ 9 سال در لیورپول مربیگری کرد و گفت بازی‌های ترنت الکساندر آرنولد بیش از همه او را به وجد می‌آورد.مربی آلمانی، از زمانی که تصمیم به ترک لیورپول گرفت، دور از نیمکت است و همانطور که از قبل گفته بود، قصد استراحت دارد. حتی از برخی حرف‌های او اینطور برداشت شده که شاید دیگر به مربیگری برنگردد. کلوپ اما همچنان یکی از معتبرترین کسانی است که می‌تواند در مورد فوتبال حرف بزند و بازی‌ها را کارشناسی کند.

این روزها کلوپ خود را وقف استراحت در کنار همسرش کرده و از فشارهای روزمره مربیگری دور شده، اما هنوز برای تماشای بازی‌ها و همچنین انجام مصاحبه وقت دارد.

در جدیدترین مصاحبه، وقتی از کلوپ در مورد بازیکنی سوال شد که در لیورپول بیش از همه او را به وجد آورد، نه از محمد صلاح و نه سادیو مانه و دیگر ستاره‌ها نام نبرد. کلوپ مستقیما به ترنت الکساندر-آرنولد اشاره کرد.

کلوپ گفت: «من ویدیوی هایلایت بازیکنان را دوست دارم، گاهی بیشتر و گاهی کمتر. اما باید بگویم الکساندر-آرنولد باورنکردنی است زیرا نیازی به دیدن گل‌های او نیست و فقط کافی است به پاس‌هایش نگاه کنید. شما فقط به تغییراتی که در روند هر بازی ایجاد می‌کند، نگاه کنید. گاهی می‌گویم او چطور این کار را انجام می‌دهد؟ من هم می‌توانم پاس بدهم، اما نه مثل آرنولد».

کلوپ کسی است که آرنولد زیر نظر او رشد کرد و به ستاره امروزی تبدیل شد: «به یاد دارم که ترنت پسر باهوشی بود، اما از نظر بدنی آماده نبود، بنابراین همیشه باید بعد از 60 دقیقه او را تعویض می‌کردیم. اما واضح است که او در این زمینه نیز پیشرفت کرده است. ترنت حالا یک فوتبالیست کامل شده و برایش خیلی خوشحالم.»

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما