به توافق رسیدن آرسنال با بورموث بر سردروازه بان سابق بارسا

به توافق رسیدن آرسنال با بورموث بر سردروازه بان سابق بارسا

آرسنال تلاش‌های خود برای جذب یک دروازه‌بان به عنوان جایگزین آرون رمزدیل را افزایش داده و با انتقال قرضی نتو از بورنموث موافقت کرده است.

به گزارش 9صبح،آرسنال با بورنموث برای انتقال قرضی نتو به توافق نهایی رسیده است.آرسنال تلاش‌های خود برای جذب یک دروازه‌بان به عنوان جایگزین آرون رمزدیل را افزایش داده و با انتقال قرضی نتو از بورنموث موافقت کرده است.

ساوتهمپتون اوایل این هفته با قراردادی برای جذب رمزدیل ‌که ممکن است به 30 میلیون یورو افزایش یابد موافقت کرد و در همین رابطه آرسنال با تصمیم میکل آرتتا، مذاکرات برای جذب خوان گارسیا از اسپانیول را از سر گرفت.

اما به نظر می‌رسد که مذاکرات متوقف شده چون اسکای اسپورت گزارش داده که توپچی‌ها برای به خدمت گرفتن نتو به صورت قرضی به توافق رسیده‌اند.

اسکای مدعی شد که این توافق شامل تعهد یا گزینه‌ای برای خرید دروازه‌بان 35 ساله برزیلی در پایان فصل نیست. آرسنال برای برآورده کردن ارزش 20 میلیون یورویی خرید گارسیا آماده نبود و باشگاه لالیگایی هم قیمت را پایین نیاورد چون به این دروازه‌بان نیاز داشت.

نتو در سال 2022 از بارسلونا به بورنموث پیوست و پیش از آن مدتی را در والنسیا، یوونتوس و فیورنتینا گذرانده بود. نتو پس از ورودش به دروازه‌بان اول بورنموث تبدیل شد و آندونی ایرائولا فصل گذشته بازوبند کاپیتانی را به او سپرد. این دروازه‌بان 32 بازی در لیگ انجام داد و 7 کلین‌شیت به دست آورد.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما