شکسته شدن طلسم آرش رضاوند پس از ۴۶۹ روز؛غیبت در ترکیب اصلی!

شکسته شدن طلسم آرش رضاوند پس از 469 روز؛غیبت در ترکیب اصلی!

این بازیکن از آخرین باری که به دلایل فنی از ترکیب آبی‌های پایتخت دور مانده بود، تا روز بازی استقلال برابر استقلال خوزستان، همیشه برای آبی ها در ترکیب اصلی بازی کرده بود.

به گزارش 9صبح،طلسم آرش رضاوند بالاخره شکسته شده و جواد نکونام او در ترکیب اصلی قرار نداد.آرش رضاوند پس از 469 روز از ترکیب اصلی استقلال سرانجام دور ماند.این بازیکن از آخرین باری که به دلایل فنی از ترکیب آبی‌های پایتخت دور مانده بود، تا روز بازی استقلال برابر استقلال خوزستان، همیشه برای آبی ها در ترکیب اصلی بازی کرده بود.

آخرین غیبت او در ترکیب استقلال به دیدار هفته پایانی لیگ بیست و دوم برمی‌گردد؛ جایی که ریکاردو ساپینتو، سرمربی وقت استقلال، تصمیم گرفت تا رضاوند را روی نیمکت بنشاند. با این حال، او در همان بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در 17 دقیقه، یک گل زد و یک پاس گل داد تا در پیروزی 7-1 استقلال برابر تراکتور نقش داشته باشد.

حالا پس از گذشت این مدت طولانی، رضاوند دوباره در جریان بازی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین شد و در دقیقه 64 با تصمیم جواد نکونام به میدان آمد. هرچند حضور او نتوانست مانع از شکست استقلال شود.

به هر حال آرش رضاوند یکی از بازیکنانی است که به عملکرد او انتقادات زیادی وارد است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما