افتتاح کردن شعبه دوم لیورپول در اتریش+عکس

افتتاح کردن شعبه دوم لیورپول در اتریش+عکس

لیندرز شاگردان سابق خود را یکی یکی به اتریش منتقل می‌کند.

به گزارش 9صبح،سالزبورگ در تابستان 2024 دو بازیکن از لیورپول جذب کرد‌ه‌است.لیندرز شاگردان سابق خود را یکی یکی به اتریش منتقل می‌کند.

روز گذشته بود که باشگاه سالزبورگ از  جذب استفان بایچتیچ  با قراردادی قرضی و یک ساله خبر داد. بایچتیچ که در اصل بازیکن لیورپول به حساب می‌آید، قرار است مجددا با پپ لیندرز همکاری کند، چهره‌ای که سال‌ها دستیار یورگن کلوپ در لیورپول بود و حالا هدایت سالزبورگ اتریش را به عهده دارد.

البته که بایچتیچ تنها خرید سالزبورگ از لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی نیست و چند روز قبل،  بابی کلارک  نیز پس از ترک آنفیلد به جمع شاگردان پپ لیندرز منتقل شده‌بود. این در حالی است که در سال‌های گذشته، همواره شاهد انتقال بازیکن از سالزبورگ به لیورپول بودیم اما به نظر می‌رسد که پپ لیندرز این روند را تغییر داده و می‌خواهد شاگردان سابقش را یکی پس از دیگری به اتریش منتقل کند.

پس از انتقال بایچتیچ به سالزبورگ، حساب رسمی این باشگاه در X واکنش جالبی به این انتقال نشان داد و با انتشار یک عکس تیمی از لیورپول، عنوان کرد که اگر نقل و انتقالات سالزبورگ به همین منوال پیش برود، ترکیب‌ آن‌ها در سال 2027 چنین وضعیتی خواهد داشت:

لیورپول

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما