پول زیاد عربستان؛حقوق ایوان تونی ۱۰ برابر شد!

پول زیاد عربستان؛حقوق ایوان تونی 10 برابر شد!

با پیوستن ایوان تونی به باشگاه الاهلی عربستان سعودی ، مهاجم سابق برنتفورد به جمع پردرآمدترین بازیکنان انگلیسی جهان پیوست.

به گزراش 9صبح،مهاجم انگلیسی مثل خیلی دیگر از ستاره‌های فوتبال، نتوانست به پیشنهاد نجومی سعودی‌ها پاسخ رد بدهد.با  پیوستن ایوان تونی به باشگاه الاهلی عربستان سعودی ، مهاجم سابق برنتفورد به جمع پردرآمدترین بازیکنان انگلیسی جهان پیوست.

در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ برتر، باشگاه الاهلی عربستان با پرداخت مبلغ قابل توجه 40 میلیون پوند، توانست این مهاجم 28 ساله را از برنتفورد به خدمت بگیرد. تونی که به دلیل شایعات نقل و انتقالات اخیر از ترکیب اصلی برنتفورد کنار گذاشته شده بود، پس از گذراندن تست‌های پزشکی، قرارداد خود را با باشگاه عربستانی به مدت سه سال امضا کرد.

به گزارش دیلی میل،   تونی در این باشگاه هفته‌ای 335 هزار پوند درآمد خواهد داشت که در طول مدت قرارداد، مجموع درآمد او به 52 میلیون پوند خواهد رسید. در مقایسه با دستمزد هفتگی ملی‌پوش انگلیسی در برنتفورد، درآمد او قرار است در عربستان سعودی حدوداً 10 برابر شود. تونی در انگلستان، هفته‌ای 36 هزار پوند پول به دست می‌آورد!

با این دستمزد تقریباً 10 برابری، تونی به سومین بازیکن انگلیسی پردرآمد جهان تبدیل می‌شود. تنها هری کین در بایرن مونیخ (410 هزار پوند) و جود بلینگام (340 هزار پوند) از مهاجم سابق برنتفورد حقوق می‌گیرند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما