لواندوفسکی: مشتاق بازی با بایرن مونیخ هستم،این بار با دو سال پیش فرق دارد

لواندوفسکی: مشتاق بازی با بایرن مونیخ هستم،این بار با دو سال پیش فرق دارد

پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که قرار است با فرمت جدیدی برگزار شود؛ بارسلونا باز هم به بایرن مونیخ برخورد کرد.

به گزارش 9صبح،روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ خط و نشان کشیده است.پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که قرار است با فرمت جدیدی برگزار شود؛ بارسلونا باز هم به بایرن مونیخ برخورد کرد. یکی از پر تکرارترین تقابل‌های سال‌های اخیر این رقابت‌ها که البته همگی با پیروزی باواریایی‌ها همراه شدند.

بااین‌حال امسال تقابل دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود؛ زیرا بایرن مونیخ علاوه بر روبرت لواندوفسکی باید با هانسی فلیک سرمربی پیشین خود که همراه با آن فاتح شش‌گانه شدند نیر روبه‌رو شود. 

حال لواندوفسکی مهاجم پیشین باواریایی‌ها درباره رویارویی با تیم سابقش صحبت کرده و گفته مشتاقانه منتظر این بازی است. همچنین این مهاجم لهستانی وعده داده که شرایط این بازی با تقابل دو سال پیش دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که بایرن مونیخ در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شد، متفاوت خواهد بود. لواندوفسکی گفت:

من مشتاقانه منتظر این مسابقات هستم، بازی با بایرن مونیخ و همچنین بازی در خانۀ دورتموند. به خصوص بازی مقابل بایرن مونیخ که مسابقۀ متفاوتی نسبت به دو سال پیش خواهد بود. من برای این بازی‌ها هیجان‌زده هستم و به نظرم با نگاهی به گذشته، این قرعه خوبی است و ما از این بابت خوشحالیم.

گفتنی است بارسلونا و بایرن مونیخ در تاریخ 2 آبان (23 اکتبر) در دور سوم مرحله گروهی فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی بلوگرانا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در دور ششم در تاریخ 21 آذر (11 دسامبر) نیز بارسلونا در زیگنال ایدونا پارک به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما