کادو احمد گوهری به پرسپولیس بعد از جدایی+عکس

کادو احمد گوهری به پرسپولیس بعد از جدایی+عکس

بسته ماندن دروازه استقلال خوزستان مقابل شاگردان نکونام در نخستین بازی فصل احمد گوهری موجب شد تا پرسپولیس یک پله بالاتر از استقلال قرار بگیرد و نمایش این گلر سابق قرمزها در جدال با آبی‌پوشان بیشتر به چشم بیاید.

به گزارش 9صبح،دروازه‌بان سابق پرسپولیس در نخستین بازی پس از جدایی اتفاق اررزشمندی برای تیمش رقم زد.استقلال تهران پس از یک پیروزی مقابل شمس‌آذر و تساوی برابر ملوان انزلی، به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری و کسب برتری در جدال با همنام خوزستانی بود تا اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند و بالاتر از پرسپولیسِ پنج امتیازی قرار بگیرد، اما شاگردان جواد نکونام در باز کردن دروازه احمد گوهری ناکام ماندند و نتوانستند این اتفاق را رقم بزنند.

احمد گوهری که طی دو سال و نیم متوالی در پرسپولیس عضویت داشت و یک فصل دیگر تحت قرارداد سرخ پوشان بود، به شکل توافقی از این تیم جدا شد ولی در نخستین بازی برای باشگاه جدیدش عملکردی ارائه داد پرسپولیس همچنان بالاتر از استقلال بماند.

بسته ماندن دروازه استقلال خوزستان مقابل شاگردان نکونام در نخستین بازی فصل احمد گوهری موجب شد تا پرسپولیس یک پله بالاتر از استقلال قرار بگیرد و نمایش این گلر سابق قرمزها در جدال با آبی‌پوشان بیشتر به چشم بیاید.

استقلال خوزستان با جذب مهره‌های با کیفیت در نقل و انتقالات مثل گوهری به دنبال کسب نتیجه‌ای بهتر نسبت به سال گذشته است که تاکنون توانسته یک امتیاز از آلومینیوم و سه امتیاز از استقلال تهران بگیرد.

گوهری

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما