واکنش خسروی از فوت هوادار ملوان؛ من بودم بازی سپاهان را تعطیل می کردم

واکنش خسروی از فوت هوادار ملوان؛ من بودم بازی سپاهان را تعطیل می کردم

علی خسروی در گفت‌وگویی جدید ضمن برائت از مشکلات با هواداران استقلال، از حادثه بازی سپاهان و ملوان ابراز تأسف کرد.

به گزارش 9صبح؛ علی خسروی پس از حضور در مجمع فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگویی درباره مسائل مختلف از جمله فاصله‌گیری‌اش از فوتبال و حادثه‌ای که در بازی سپاهان و ملوان منجر به فوت یک هوادار شد، صحبت کرد. مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

در صداوسیما قانونی وضع شده که فقط شامل من است. "من یک جمله دارم که می‌گوید انقلاب فرزندانش را می‌خورد." بخشنامه‌ای صادر شد که ارکان فدراسیون و ناظرها و اعضای کمیته داوران حق کارشناسی ندارند. ما هم گفتیم چشم. اما تنها کسی که این بخشنامه شامل حالش شد، من بودم و بقیه به فعالیت‌های کارشناسی خود در رادیو و تلویزیون ادامه می‌دهند. پیگیری‌هایی هم کرده‌ام که نتیجه خاصی نداشته است. اگر صداوسیما سلیقه خاصی دارد که با چه کسانی کار کند، قابل درک است، اما از جایی گفته شده که من نباید باشم، این موضوع را تا آخر پیگیری خواهم کرد. هفته گذشته در مراسم مرحومه سارا طاووسی خبرنگار حوزه استقلال حضور داشتم و هواداران این تیم را دیدم. مشکلی بین ما وجود ندارد. هواداران واقعی استقلال و پرسپولیس هیچ مشکلی ندارند و این شیطنت‌ها را ارتش‌های مجازی انجام می‌دهند که اکثرشان هم غیرواقعی هستند. من دست هوادار واقعی استقلال را می‌بوسم، اما کسی که بخواهد ادای هوادار را درآورد و فحاشی کند، مقابلش می‌ایستم.

برای آن هوادار ملوان و خانواده‌اش بسیار متأسفم. اگر تصمیم به من بود، بازی را تعطیل می‌کردم، زیرا تماشاگران برای دیدن بازی آمده بودند. فردی که دچار سکته شد، طبق دستورات پزشکی و ایفمارک نباید جابجا می‌شد و تکنسین پزشکی باید وسایل احیا را به بالای سکو می‌برد و برای نجات او تلاش می‌کرد.     آیا بازی شمس آذر و استقلال خوزستان به خاطر بازبینی یک صحنه VAR به مدت طولانی متوقف نشد؟ آیا ارزش یک صحنه فوتبال از جان یک انسان بیشتر است؟ خوشحالم که وزیر و فدراسیون سریعاً وارد شدند، اما این کار بعد از مرگ سهراب درست است. نباید به راحتی از این اتفاق گذشت و باید جوانب آن پیگیری شود. حتماً به این خانواده سر می‌زنم و از نزدیک تسلیت می‌گویم. طرفداران ملوان و نساجی باید از دیگر تیم‌ها جدا دانسته شوند. به نظرم ملوان و نساجی تیم‌های خاصی هستند چون مردم بدون فشارهای دیگر این دو تیم را دوست دارند.     در برخی مواقع که در ورزشگاه اتفاقی رخ داده و منجر به فوت فردی شده، بازی به طور کامل تعطیل شده است. در آن لحظه آقای رفعتی حضور داشته و بهترین تصمیم‌گیرنده بوده است. شاید بهتر بود دستورات پزشکی برای رسیدگی به آن هوادار دقیق‌تر انجام می‌شد و ماجرا به داور بازی اطلاع داده می‌شد تا او تصمیم به توقف یا ادامه بازی می‌گرفت.

منبع: خبر ورزشی

 

 

 

وب گردی

    نظر شما