واکنش رسانه‌ها به برد استقلال و باخت پرسپولیس؛ نکونام مورد توجه عرب ها قرار گرفت

واکنش رسانه‌ها به برد استقلال و باخت پرسپولیس؛ نکونام مورد توجه عرب ها قرار گرفت

استقلال با پیروزی مقابل الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا توانست گوی سبقت را از پرسپولیس ببرد تا جایی که رسانه های عربی به برد و باخت این دو تیم پرطرفدار واکنش نشان دادند.

به گزارش 9صبح؛  در نخستین روز از هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس، نمایندگان فوتبال ایران، به مصاف رقبای خود رفتند. استقلال با پیروزی قاطع ۳ بر ۰ مقابل الغرافه قطر، شروعی موفق در این مسابقات داشت و مورد تمجید رسانه‌های معتبر آسیایی قرار گرفت.

رسانه‌هایی چون الجزیره، الشرق‌الاوسط، قطر الیوم و کووره به بازتاب این پیروزی پرداختند و سه امتیاز استقلال را کاملاً شایسته دانستند. نشریه مرکاتو نیز با ارائه گزارشی از این دیدار عنوان کرد که استقلال به راحتی توانست دروازه الغرافه را باز کند و از عملکرد شاگردان جواد نکونام تمجید کرد.

الرایه قطر با اشاره به برنامه‌های تاکتیکی پدرو مارتینز، سرمربی الغرافه، تلاش این تیم برای متوقف کردن بازی‌سازی استقلال را ناموفق توصیف کرد و افزود که آبی‌ها بار دیگر موفق به کسب پیروزی ۳ بر ۰ مقابل این تیم قطری شدند.

در سوی دیگر، پرسپولیس در دیداری حساس مقابل الاهلی عربستان با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورد. با این وجود، رسانه‌ها عملکرد تیم گاریدو را تحسین کردند و تجربه بالای بازیکنان الاهلی را عامل اصلی برتری این تیم دانستند.

 

وب گردی

    نظر شما