شب پرهیجان لیگ قهرمانان اروپا؛ مچ اندازی سیتی و اینتر برنده نداشت

شب پرهیجان لیگ قهرمانان اروپا؛ مچ اندازی سیتی و اینتر برنده نداشت

بازی‌های شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با برتری سلتیک، دورتموند، و پاریسن ژرمن و اسپارتا پراگ مقابل حریفان به پایان رسید.

به گزارش 9صبح، در شب پرهیجان لیگ قهرمانان اروپا، چندین بازی جذاب برگزار شد:

منچسترسیتی ۰-۰ اینتر: این بازی حساس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم به خوبی دفاع کردند و اجازه ندادند حریف به گل برسد. مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران در این بازی به صورت فیکس بازی کرد و تا پایان بازی در ترکیب افعی ها حضور داشت.

بولونیا ۰-۰ شاختار دونتسک: این مسابقه بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم در بخش‌های دفاعی موفق عمل کردند، اما تلاش‌های هجومی آنها نتوانست به گل منجر شود.

اسپارتا پراگ ۳-۰ سالزبورگ: اسپارتا پراگ نمایشی خیره‌کننده داشت و با سه گل سالزبورگ را شکست داد. بازی با تسلط کامل میزبان همراه بود.

سلتیک ۵-۱ اسلوان براتیسلاوا: سلتیک با نمایشی تهاجمی و قدرتمند، موفق به کسب یک پیروزی قاطع شد و پنج بار دروازه حریف را باز کرد.

کلوب بروژ ۰-۳ دورتموند: دورتموند با نمایش قوی و به لطف بازی هجومی برتر، کلوب بروژ را با سه گل شکست داد و امتیازات کامل را به دست آورد.

پاری سن ژرمن ۱-۰ خیرونا: پاری سن ژرمن با گلزنی در دقایق پایانی توانست پیروزی را مقابل خیرونا رقم بزند و به سه امتیاز ارزشمند دست یابد.

منبع: خبر ورزشی

وب گردی

    نظر شما