بازی حیثیتی پرسپولیس؛ سرخ ها انتقام خود را از یحیی می گیرند؟

بازی حیثیتی پرسپولیس؛ سرخ ها انتقام خود را از یحیی می گیرند؟

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در شرایطی در چهارچوب هفته پنجم به مصاف هم می‌روند که این دو تیم در ۵ دیدار اخیر نتایج متفاوتی مقابل هم به دست آورده‌اند.

به گزارش 9صبح؛ دیدار هفته پنجم تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با توجه به نتایج این تیم در دیدارهای اخیر موجب می‌شود تا حساسیت این مسابقه برای سرمربی سرخپوشان بیشتر شود.

میهمان تیم پرسپولیس در هفته پنجم در دو بازی گذشته روبروی سرخ ها موفق شد شاگردان اوسمار ویرا را شکست بدهد.

آخرین رویارویی تیم آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل پیش در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه امسال در شرایطی در جریان مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی به پایان رسید که این دو تیم در نهایت به ضربات پنالتی متوسل شده و سرانجام تیم پرسپولیس با نتیجه ۵ بر ۶ در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شد.

اما پیش از آن نیز تیم پرسپولیس در تاریخ شانزدهم بهمن ماه سال گذشته و در چهارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ بیست و سوم در اراک و با تک گل دقیقه ۷۵ امیر نوری نتیجه را به آلومینیوم واگذار کرد تا دو باخت متوالی برابر این تیم اراکی به دست بیاورد.

آخرین پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به تاریخ هجدهم مرداد ماه سال گذشته برمی‌گردد. دیدار هفته اول لیگ برتر بیست و سوم که علی نعمتی در دقیقه ۳۸ تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند پیش از آن و در دیدار دور برگشت فصل بیست و دوم نیز پرسپولیس در خانه مقابل آلومینیوم متوقف شد بازی که در تاریخ دوازدهم بهمن ماه با از دست دادن دو امتیاز شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

حالا پرسپولیس با تغییرات گسترده در کادر فنی و نفرات تیمش با چهره متفاوت آماده دیدار مقابل آلومینیوم اراک می‌شود. گاریدو اسپانیایی که گفته می‌شود بازی‌های اخیر آلومینیوم اراک را به دقت زیر نظر گرفته از این حیث تیمش را با آمادگی کامل در شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک به میدان خواهد فرستاد.

لازم به ذکر است؛ این دیدار از ساعت ۲۰ فردا سی‌ام شهریور ماه در ورزشگاه شهر قدس آغاز می‌شود.

 

وب گردی

    نظر شما