مشکل جدید تراکتور؛ ستاره‌های تکنیکی برای حریف بازی می‌کنند

مشکل جدید تراکتور؛ ستاره‌های تکنیکی برای حریف بازی می‌کنند

دراگان اسکوچیچ در آسمان سیر می‌کند اما حتماً روی زمین، مشکل تیمش را دیده است.

به گزارش 9صبح؛ تراکتور ۱۰ نفره سپاهان را برد و به صدر جدول رسید. مهمتر از این نتیجه نمایش دلچسب تراکتوری‌ها بود، نه فقط در این بازی بلکه در کل این فصل تراکتور فوتبالی رویایی بازی می‌کند. تیمی با این همه ستاره و آن همه هوادار حالا جدی‌ترین مدعی قهرمانی است. اما به خاطر رسیدن به همین هدف والا هم که شده اسکوچیچ باید مراقب یک نقطه ضعف بزرگ در تیمش باشد. نقطه ضعفی که تا امروز یک بار کار دست این تیم داده و مسلماً در بازی‌های سخت بعدی و به خصوص برابر تیم‌های قدرتمند می‌تواند به قیمت لطمات جبران ناپذیر تمام شود.

در بازی مقابل خیبر در خرم آباد، تراکتور یکی از ستاره‌های اصلی‌اش یعنی امیرحسین حسین‌زاده را نداشت. بازیکنی که تا آن لحظه سه گل زده و در یک بازی علاوه بر دبل دو پاس گل دیگر را هم داده بود. حسین‌زاده در بازی مقابل ذوب آهن در تبریز از زمین اخراج شد. تیم ۱۰ نفره‌اش تنها باخت این فصل را تجربه کرد. او در بازی بعدی یعنی مقابل خیبر هم غایب بود اما شانس آورد که تراکتور آنقدر جانشین خوب داشت که برد.

در بازی مقابل سپاهان همین مشکل تکرار شد. البته از شروع بازی شماره ۲۳ سپاهان یعنی محمدمهدی محبی کاملا آشکارا روی مهدی ترابی خطا می‌کرد و مشخص بود که او به قصد عصبانی کردن ستاره تراکتور به میدان آمده اما از بازیکن با تجربه‌ای چون ترابی بعید بود که او را آن گونه بدون توپ بزند. خطای کاملاً آشکار، پای محبی به شکل تکیه‌گاه روی چمن بود و ترابی آشیل پای او را زد. هر جای دیگر دنیا هم این حرکت کارت قرمز داشت و هیچکس نیست که در این اخراج شک داشته باشد.

حالا در بازی بعد تراکتور ترابی را ندارد اما خطر بزرگتر آنجاست که بازیکنان تکنیکی و خط حمله تراکتور یکی یکی اخراج می‌شوند. اگر یک مدافع اخراج شود، با توجه به پست بازی او خیلی اتفاق غیر عادی نیست. اما اینکه مهاجمان گلزن و ستاره‌های تاثیرگذار تراکتور کنترل خود را از دست داده و اخراج می‌شوند، مشکلی است که حتماً اسکوچیچ باید به آن رسیدگی کند وگرنه این مشکل در ادامه راه لیگ و آسیا کار دست تراکتور خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

وب گردی

    نظر شما