مجازات سنگین برای اتلتیکو مادرید به دلیل رفتار ناشایست هواداران؛ باشگاه نقره داغ شد

مجازات سنگین برای اتلتیکو مادرید به دلیل رفتار ناشایست هواداران؛ باشگاه نقره داغ شد

باشگاه اتلتیکومادرید به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در دربی مادرید مجازات خواهد شد.

10

به گزارش 9صبح؛  پس از حوادثی که در دربی مادرید رخ داد، احتمال دارد که اتلتیکومادرید با تعطیلی بخش از استادیوم خود روبرو شود. این بازی که در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت، به دلیل پرتاب اشیاء به سمت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، به مدت ۱۵ دقیقه متوقف شد.

به هواداران بابت رفتارهای‌شان از طریق بلندگوها هشدار داده شد اما هواداران بخش جنوبی (Fondo Sur) به پرتاب اشیاء، عمدتاً فندک‌، ادامه دادند. یک نفر از افراد متخلف نیز توسط باشگاه و پلیس شناسایی شد. با توجه به این حوادث، اتلتیکو به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش ممکن است با مجازات‌هایی مواجه شود.

11

اتلتیکو در ماه آوریل و پس از توهین نژادپرستانه هوادارانش به نیکو ویلیامز موفق به جلوگیری از تعطیلی بخش از استادیومش شد، اما به نظر می‌رسد این بار وضعیت متفاوت باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اتلتیکو ممکن است با جریمه‌ای مالی و تعطیلی بخش از استادیوم به مدت دو تا سه بازی روبرو شود، زیرا در این مورد چندین شیء به داخل زمین پرتاب شده و هواداران به هشدارها توجه نکردند.

12

اگرچه برخی گزارش‌ها اشاره می‌کنند که از آنجا که کورتوا آسیب ندیده، ممکن است اقدامات ملایم‌تری اتخاذ شود، اما طبق پروتکل‌ها اتلتیکو باید با جریمه‌ای به مبلغ ۶۰۰۰ یورو و یک بازی محرومیت برای هواداران بخش جنوبی روبرو شود.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که درخواست تجدیدنظر معمولاً باعث کاهش مجازات‌ها می‌شود. برای مثال، رئال بتیس در حادثه‌ای مشابه، تعطیلی بخش از استادیومش در سه‌ بازی را به پرداخت جریمه نقدی کاهش داد و والنسیا نیز پس از توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور، تعطیلی استادیومش در پنج‌ بازی خود را به سه بازی و پرداخت جریمه کاهش داد.

13

باشگاه اتلتیکومادرید ضمن محکوم کردن رفتار هوادارانش، از طرفداران خواسته است تا با ایجاد فضایی مثبت و حمایتی در ورزشگاه، به بهبود شرایط کمک کنند.

14

 

وب گردی

    نظر شما