نشست خبری تراکتور قبل از مصاف با تیم هندی؛ اسکوچیچ مورد تمجید قرار گرفت

نشست خبری تراکتور قبل از مصاف با تیم هندی؛ اسکوچیچ مورد تمجید قرار گرفت

امیرحسین حسین زاده در نشست خبر قبل از بازی با موهون باگان از اسکوچیچ تمجید ویژ ای کرد.

به گزارش 9صبح؛  امیرحسین حسین‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل موهون باگان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2، اظهار داشت:  این شرایط برای تیم هندی خوب نیست و امیدوارم این تیم فردا به تبریز بیاید و ما بازی کنیم. ما برای برگزاری این بازی برنامه‌ریزی کردیم. تقریباً تمریناتی که انجام دادیم نسبت به شرایط این مسابقه بوده است.

وی در ادامه افزود:  دوست دارم با تیم هندی بازی کنیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی در ادامه می‌افتد. برای این بازی آماده هر اتفاقی هستیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور راجع به گلزنی مقابل سپاهان همچنین حضورش در صدر جدول گلزنان،  تصریح کرد: بابت این موضوع خدا را شاکرم. با زحمت بچه‌ها و همت کادر فنی، تیم در فرم ایده‌آل قرار دارد و نتایج خوب پیش رفته است. امیدوارم همینطور خوب پیش برود. این موارد (اشاره به حضور در صدر جدول گلزنان) لحظه‌ای است و یک زمانی شاید ادامه‌دار باشد و یک زمانی شاید اتفاق نیفتد، اما بابت این موضوع خوشحال هستم. قطعاً تلاشم را بیشتر می‌کنم  و خودم را برای بازی‌های بعدی آماده خواهم کرد.

حسین‌زاده راجع به اینکه تغییر و تحولات تراکتور نسبت به سال گذشته چقدر تأثیرگذار بود، گفت:  اول از همه از حضور آقای اسکوچیچ در تراکتور خوشحالم. قبلاً هم سابقه همکاری با ایشان را در تیم ملی داشتم و اولین بازی ملی‌ام با ایشان بوده است. آقای اسکوچیچ از روز اولی که به اینجا آمده، خیلی جدی صحبت کرده است. سرمربی تیم ما از همان ابتدا گفت باید خیلی تلاش کنیم، چون هیچ چیزی از اول مشخص نیست.

وی ادامه داد:  اسکوچیچ خیلی به من کمک کرد و ما را خیلی رو به جلو حرکت داده است. بابت این موضوع خیلی از ایشان تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش در اینجا حضور دارند. دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان حتی خارجی‌های جدیدی که آمدند، سطح خیلی بالایی دارند. از بازی کنار آنها لذت می‌برم و امیدوارم با همین روند ادامه بدهیم تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

«قصد دارید قرارداد همکاری‌تان با تراکتور را تمدید کنید یا دوباره به لژیونر شدن فکر می‌کنید؟»، مهاجم تیم فوتبال تراکتور در واکنش به این سؤال خاطر نشان کرد:  هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. من با تراکتور قرارداد بلندمدت دارم و همه این را می‌دانند. بارها اعلام کردم قراردادی که با تراکتور بستم، دلی بوده است و فکر نکنم تمدیدی در کار باشد، چرا که دو سال دیگر قرارداد دارم. مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. فعلاً همه تمرکزم برای این فصل است و می‌خواهم بهترین خودم را ارائه کنم تا آخر فصل بهترین نتیجه را برای تیم بگیریم.

منبع: طرفداری

وب گردی

    نظر شما