جدایی قطعی دو مربی از استقلال؛ برگزاری نخستین جلسه تمرینی آبی ها با حضور بختیاری زاده

جدایی قطعی دو مربی از استقلال؛ برگزاری نخستین جلسه تمرینی آبی ها با حضور بختیاری زاده

امروز نخستین جلسه تمرینی استقلال با حضور بختیاری‌ زاده برگزار می‌شود که سه مربی ایرانی او را برای بازی با هوادار یاری می‌کنند.

به گزارش 9صبح؛ امروز نخستین جلسه تمرینی استقلال پس از جدایی جواد نکونام برگزار خواهد شد. پس از دو شکست پیاپی آبی پوشان برابر پرسپولیس و السد، سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد که شب گذشته، هیات مدیره آبی‌ها با این استعفا موافقت کرد.

با تصمیم مالکان باشگاه استقلال، سهراب بختیاری‌ زاده به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و حضور او در بازی با هوادار قطعی است تا مدیران باشگاه سرمربی جدید خارجی را انتخاب کنند. پروسه‌ای که البته مشخص نیست چقدر زمان‌بر خواهد بود.

امروز نخستین جلسه تمرینی استقلال با حضور بختیاری‌ زاده برگزار می‌شود که سه مربی ایرانی او را برای بازی با هوادار یاری می‌کنند. محمد نوازی و بهزاد غلامپور که پیش از این در قامت مربی نیز در کادرفنی نکونام حضور داشتند، در کنار سهراب خواهند بود.

همچنین، علی شیخ‌الاسلامی که در زمان محمود فکری، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام در نقش آنالیزور در تیم حضور داشت، در کنار بختیاری‌زاده حضور دارد.

از کادرفنی قبلی، جدایی حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی قطعی است و آنها نیز به همراه نکونام به همکاری خود با استقلال پایان دادند.

منبع: ورزش سه

وب گردی

    نظر شما