دنیامالی در حاشیه جلسه هیات دولت؛ وزیر ورزش وعده وام ازدواج جوانان داد

دنیامالی در حاشیه جلسه هیات دولت؛ وزیر ورزش وعده وام ازدواج جوانان داد

وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیات دولت از پرداخت وام ازدواج به جوانان هم گفت که با رئیس بانک مرکزی در این رابطه صحبت کرد.

به گزارش 9صبح؛  احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه‌های کشور گفت: مطالبات مردم در این زمینه درست است. با انباشت نگهداشت ورزشگاه‌ها روبرو بودیم. طی 40 روزی که از پذیرش مسوولیتم در وزارت ورزش می‌گذرد کار ویژه‌ای سامان دادیم. مردم مطمئن باشند نور، سکوها و چمن ورزشگاه‌ها را به سرانجام خوبی می‌رسانیم. در ورزشگاه آزادی نیز سه شفیت مشغول کار هستند و ان‌شاءالله تا پایان پاییز این ورزشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:  در استان‌ها نیز به لیگ برتر و دسته یک توجه داریم. با توافق با وزیر کشور، استانداران را مسوول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی کردیم که لیگ و دسته یک در آنجا برگزار می‌شود.

دنیامالی با اشاره به سیاست دولت چهاردهم برای وام اشتغال و ازدواج جوانان گفت:  در این خصوص با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی نشست داشتم و سامانه ثبت‌نام‌ها باز شده و ان‌شاءالله پرداخت این دو وام به زودی انجام می‌شود.

منبع: طرفداری

وب گردی

    نظر شما