بالاخره سر و کله شوماخر پیدا شد/ چه بلایی سر او آمده بود؟+عکس

بالاخره سر و کله شوماخر پیدا شد/ چه بلایی سر او آمده بود؟+عکس

شاید از خاطر برده باشید اما ۱۱ سال قبل بود که خبر رسید مایکل شوماخر پرافتخارترین راننده تاریخ فرمول یک (که بعدها این عنوان به لوئیس همیلتون رسید) در حین اسکی تفریحی دچار سانحه شده و به کما رفت.

به گزارش 9صبح؛ شاید از خاطر برده باشید اما ۱۱ سال قبل بود که خبر رسید مایکل شوماخر پرافتخارترین راننده تاریخ فرمول یک (که بعدها این عنوان به لوئیس همیلتون رسید) در حین اسکی تفریحی دچار سانحه شده و به کما رفته است. از آن زمان به خواست خانواده اسطوره آلمانی، هیچ خبر یا تصویری از اوضاع او منتشر نشد و هنوز هم این جزئیات وضعیت شوماخر مسکوت مانده است. تا اینکه روز گذشته خبر رسید او در عروسی دخترش شرکت کرده است.

چه بلایی بر سر شوماخر آمده است؟

 ستاره ۵۵ ساله و سابق فرمول یک، بیش از یک دهه است که به‌طور خصوصی با همسرش کورینا در عمارتی در آلپ سوئیس زندگی می‌کند و تنها خبری که مخابره شده، این است که اوضاع زندگی وی کاملا متفاوت با گذشته است. دو روز قبل جینا ماری دختر ۲۷ ساله او در مراسمی که در عمارت خصوصی خانواده شوماخر در اسپانیا برگزار شد، جشن ازدواج خود را برگزار کرد. جالب است بدانید این ملک اشرافی که دارای دو استخر، سکوی هلی‌کوپتر و باغ‌هایی وسیع است، از سوی این خانواده در سال ۲۰۱۷ از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید خریداری شده است. این مراسم هم در حالی برگزار شد که جمع کوچکی از خانواده شوماخر در آن حضور داشتند و قبل از ورود هم تمامی تلفن‌های همراه جمع شدند تا خواسته یا ناخواسته، عکسی از شوماخر منتشر نشود! نکته عجیب اینکه حتی رالف، برادر کوچک‌تر مایکل که او هم در گذشته راننده فرمول یک بوده کاملا از اوضاع برادرش بی‌اطلاع است و اخیرا گفته: «همین که لبخند فرزندانش میک و جینا ماریا را می‌بینم، خوشحال می‌شوم.» شاید این یکی از مرموزترین اتفاقات چند دهه اخیر حوزه ورزش باشد که با وجود تلاش رسانه‌ها، هنوز هیچ‌کس از حال دقیق شوماخر خبر ندارد. انگار که وی دیگر در کما نیست، اما شدت آسیب‌دیدگی مغزی‌اش به قدری شدید است که دیدن او در آن وضعیت به صلاح نیست.

 

وب گردی

    نظر شما