واکنش احساسی پل پوگبا به بخشش: کابوس تمام شد؛ برمی‌گردم

واکنش احساسی پل پوگبا به بخشش: کابوس تمام شد؛ برمی‌گردم

پل پوگبا پس از کاهش محرومیتش بیانیه‌ای منتشر کرد و از اشتیاق برای بازگشتش به میادین خبر داد.

به گزارش 9صبح؛ پل پوگبا در آگوست ۲۰۲۳ به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش پس از پیروزی ۳-۰ مقابل اودینزه در سری آ، با محرومیت چهار ساله مواجه شد. با این حال، جمعه شب اعلام شد که درخواست تجدید نظر این بازیکن فرانسوی در دادگاه حکمیت ورزشی اروپا در لوزان با موفقیت همراه بوده و دوران محکومیتش از ۴ سال به ۱۸ ماه کاهش یافته و از مارس ۲۰۲۵ مجاز به بازگشت به رقابت‌های رسمی خواهد بود.

پوگبا پس از کاهش محرومیتش در بیانیه‌ای تأکید کرد که هیچ‌گاه قصد نقض قوانین ضد دوپینگ را نداشته و تصریح کرد که مکملی را که توسط پزشک تجویز شده بود، مصرف کرده است.

پوگبا در این بیانیه که جمعه شب منتشر شد نوشت: «بالاخره کابوس تمام شد. حالا با تصمیم دادگاه حکمیت ورزشی می‌توانم بار دیگر به دنبال رویاهایم بروم. همیشه تأکید کرده‌ام که آگاهانه قوانین سازمان جهانی ضد دوپینگ را نقض نکرده‌ام. من مکمل تغذیه‌ای را که توسط پزشک تجویز شده بود مصرف کردم، مکملی که تأثیری بر بهبود یا تقویت عملکرد ورزشکاران مرد ندارد. من با صداقت بازی می‌کنم و اگرچه باید بپذیرم که این تخلف به دلیل مسئولیت قانونی سختگیرانه بوده، اما می‌خواهم از قضات دادگاه حکمیت ورزشی که توضیحاتم را شنیدند، تشکر کنم. این دوره برای من بسیار دشوار بود زیرا تمام دستاوردهایی که برایشان سخت کار کرده بودم، متوقف شده بود. بار دیگر از همه بابت محبت و حمایتشان تشکر می‌کنم. واقعاً برای بازگشت به زمین لحظه‌شماری می‌کنم.»

منبع: خبر ورزشی

وب گردی

    نظر شما