نکته جالب برای کشتی ایران؛ دیوید تیلور فقط در ۸۶ کیلو طلا می‌گیرد

نکته جالب برای کشتی ایران؛ دیوید تیلور فقط در 86 کیلو طلا می‌گیرد

دیوید تیلور از وقتی به وزن 86 کیلو صعود کرد موفقیت هایش در کشتی جهان شروع شد اما نکته جالب این است که بدانید او قبل از آمدن به وزن 86 کیلو و در وزن 74 کیلو بارها و بارها به ستارگان کشتی آمریکا باخته است.

به گزارش 9صبح؛  دیوید تیلور در آمریکا برابر کشتی گیران زیادی در وزن 74 کیلو باخته است که برخی از آنها را ما خوب می شناسیم، او برابر جوردن بارز 4 بار و برابر کایل دیک 5 بار در وزن 74 کیلو بازنده شده است.

تیلور در سایر اوزان هم 2 بار برابر جیدن کاکس و آرون بروکس بازنده شده اما نکته جالب این است که بدانیم تیلور ممکن است در وزن 92 کیلو دچار همان طلسم وزن 74 کیلو شود و نتواند اوج گیری درخشان خود را به نمایش بگذارد، به خصوص این که حالا او برابر کامران قاسمپور قهرمان 2 دوره جهانی در وزن 92 کیلو و البته برابر سعدالله اف هم قرار خواهد گرفت که از وزن 97 به 92 آمده و قبلا هم در اوزان پایین تر سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان را داشته است.

به هر حال دیوید تیلور که در سال 2024 المپیک را به خاطر باخت در مسابقات انتخابی برابر آرون بروکس از دست داد حالا شانس خود را در 92 کیلو آزمایش می کند اما برای تداوم موفقیت ها 2 بزرگ و 2 صخره تاریخی را پیش روی خود دارد.

منبع: طرفداری

وب گردی

    نظر شما