ادعای جدید سرمربی قرقیزستان؛ مدعی قهرمانی جام جهانی شد

ادعای جدید سرمربی قرقیزستان؛ مدعی قهرمانی جام جهانی شد

سرمربی روسی تیم ملی قرقیزستان هدف و انگیزه تیمش را این گونه گفت که با وجود مسیر دشواری که این تیم در پیش دارد، برای صعود به جام جهانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش 9صبح؛ تیم ملی قرقیزستان پس از دو شکست برابر ایران و ازبکستان در دو دیدار ابتدایی مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی فردا در میهمان تیم ملی قطر خواهد بود. ماکسیم لیسیتسین، سرمربی قرقیزستان، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: آماده سازی ما برای این مسابقه خوب پیش رفت، اگرچه تیم به دلیل تاخیر در ورود تعدادی از بازیکنان یه قطر، با مشکلاتی مواجه شدیم، اما با این حال ما سخت تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم و با نتیجه مثبت از این بازی بیرون بیاییم.

ماکسیم افزود: ما به خوبی قدرت تیم قطر را می‌دانیم اما خوب تمرین می‌کنیم و سعی می‌کنیم هر بار بهترین کار را انجام دهیم. در هر مسابقه هر تیمی سعی می‌کند سبک خود را تحمیل کند و نتیجه به مسائل زیادی در داخل مستطیل سبز مربوط می‌شود. در طول مسابقه خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می‌رود و امیدواریم نمایش مورد انتظار را ارائه دهیم.

او سپس در خصوص تیم‌های حاضر در گروه A رقابت‌های صحبت کرد و گفت: به نظر می‌رسد شانس تیم‌های ایران، ازبکستان، قطر و امارات قوی‌ترین و مهم‌ترین تیم‌های گروه هستند، برای صعود به جام جهانی 2026 بالا باشد، اما ما هم در این مرحله اهداف مشخصی داریم و برای راهیابی به جام جهانی جام جهانی تلاش می‌کنیم. با وجود سختی کار سعی می‌کنیم رقیب قدرتمندی برای حریفان باشیم و به بهترین شکل ممکن ظاهر شویم.

سرمربی قرقیزستان در مورد زیرساخت‌های فوتبالی قطر نیز گفت: ما تجربه بازی با تیم المپیک زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی آسیا را در قطر را داشتیم. ورزشگاه‌ها و امکانات قطر فوق‌العاده است. امیدوارم ورزشگاه الثمامه هم برای ما خوب باشد و در بازی فردا با نتیجه مثبت از زمین بیرون بیاییم.

منبع: ورزش سه

وب گردی

    نظر شما