توضیحات سازمان لیگ فوتبال برای بازی های معوقه؛ دخواست سه باشگاه مدعی برای تعویق مسابقات

توضیحات سازمان لیگ فوتبال برای بازی های معوقه؛ دخواست سه باشگاه مدعی برای تعویق مسابقات

علاوه بر بازی پرسپولیس - ملوان، دیدار دو تیم مدعی دیگر نیز به دلیل فشردگی مسابقات به تعویق افتاد.

به گزارش منیبان؛ در حالی که پیش از این با درخواست پرسپولیس به دلیل حضور گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی و الکسیس گندوز در اردوی تیم ملی، دیدار این تیم مقابل ملوان تعویق شده بود، سازمان لیگ با نامه پیشنهادی سپاهان و تراکتور برای لغو دو بازی این دو تیم هم موافقت کرد تا بازی آنها نیز در تاریخ دیگری برگزار شود.

تیم تراکتور این هفته قرار بود به مصاف گل‌گهر سیرجان برود و به خاطر حضور علیرضا بیرانوند، شجاع‌ خلیل‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی ترابی در لیست تیم ملی، قرمزهای تبریزی توانستند دیدار تیمشان را معوقه کنند. همچنین سپاهان که چند ملی پوش در لیست تیم ملی داشت، روز پنجشنبه باید با نساجی بازی می‌کرد اما این دیدار هم معوقه شد.

سازمان لیگ همچنین در مورد دیدار استقلال توضیح داد: «باشگاه استقلال نیز شرایط مشابهی با تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان داشت که بنا به درخواست و پیشنهاد خود باشگاه، مطابق برنامه قبلی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در برابر ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت.»

این نهاد درباره لغو دو بازی دیگر نوشت: «با توجه به دیدار تیم‌ تراکتور تبریز در لیگ‌ قهرمانان آسیا برابر رقیبش که مقرر بود در تبریز انجام گردد و به خارج از کشور انتقال خواهد یافت لذا با توجه به اهمیت همکاری و همراهی با این باشگاه‌ها که نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در لیگ‌ قهرمانان آسیا هستند و می‌بایست از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع نمایند، دیدار هفته هشتم آنها تعویق شد.»

به این ترتیب از هشت بازی این هفته، 3 بازی لغو شده و تنها پنج مسابقه برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها چه زمانی برگزار خواهند شد.

منبع: ورزش سه

وب گردی

    نظر شما