کری قطری ها برای سه امتیاز؛ شکست دادن آسان نیست

کری قطری ها برای سه امتیاز؛ شکست دادن آسان نیست

روزنامه قطری در گزارشی از انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی این کشور برای بازی با ایران خبر داد.

به گزارش 9صبح؛  روزنامه الرایة در گزارشی به وضعیت حریف بعدی شاگردان قلعه‌ نویی پرداخته و نوشته است: امروز کاروان تیم ملی فوتبال قطر، دوحه را به مقصد دبی در امارات متحده عربی ترک می‌کند تا برای رویارویی با تیم ملی ایران در چارچوب دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 آماده شود. عنابی‌ها با روحیه‌ای بالا و با انگیزه کسب پیروزی و دریافت سه امتیاز این مسابقه راهی امارات می‌شوند؛ به ویژه پس از پیروزی‌ای که در دور سوم مقابل قرقیزستان به دست آوردند.

با توجه به نتایج دور سوم، رقابت در گروه اول به شدت افزایش یافته و نزدیکی امتیازات تیم‌ها، باعث شده است که همچنان همه تیم‌ها شانس صعود داشته باشند. پیروزی عنابی‌ها مقابل قرقیزستان بار دیگر این تیم را به جمع مدعیان بازگرداند، به همین دلیل، بازی با ایران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که بازیکنان قطری مشتاق به ادامه روند پیروزی‌ها هستند و تلاش دارند در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بمانند.

با وجود قدرت تیم ایران، تیم ملی قطر با اعتماد به نفس کامل و انگیزه‌ای فراوان برای کسب پیروزی و دریافت سه امتیاز به مصاف این تیم می‌رود؛ به خصوص که بعد از بازگشت به مسیر پیروزی‌ها، انگیزه تیم دوچندان شده است.

تیم ملی قطر امروز پیش از سفر به امارات، یک جلسه تمرین خواهد داشت که طی آن، مارکز لوپز سرمربی تیم، برنامه بازی را مشخص و ترکیب ایده‌آل برای این دیدار را تعیین خواهد کرد تا با این ترکیب بتواند به پیروزی دست یابد؛ چرا که تیم ملی ایران یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و پیروزی در این دیدار به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

با توجه به زمان اندک بین دو بازی قرقیزستان و ایران، کادر فنی تیم قطر تمرکز زیادی بر آماده‌سازی ذهنی و تاکتیکی بازیکنان داشته است تا آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برای ارائه عملکرد مطلوب در این مسابقه و بازگشت به دوحه با سه امتیاز آماده کند.

تیم ملی قطر همچنین یک جلسه تمرین در ورزشگاه راشد دبی، محل برگزاری مسابقه، خواهد داشت تا برای بازی که ساعت ۱۹:30 سه‌شنبه برگزار می‌شود، آماده شود.

 

وب گردی

    نظر شما