اولین مصاحبه پس از انتصاب مدیرعامل سپاهان: یوسف زاده: مدیران ورزشی آسایش ندارند

اولین مصاحبه پس از انتصاب مدیرعامل سپاهان: یوسف زاده: مدیران ورزشی آسایش ندارند

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید مدیران باشگاه ورزشی کار فوق‌العاده پرزحمت و پرمسئولیتی داشته و تقریباً زمان‌های آزاد و آسایش ندارند.

به گزارش 9صبح؛ احمد یوسف‌زاده با اشاره به هواداران باشگاه سپاهان، اظهار داشت: هواداران یکی از ارکان مهم سازمان باشگاه هستند. کادر فنی و تیم‌های ورزشی، تیم مدیریتی و هواداران ارکان باشگاه هستند و همراهی هواداران خیلی کمک می‌کند که تیم نتیجه بهتری بگیرد. اعتقاد دارم هواداران باید بانشاط، سرحال و شاداب باشند و این اتفاق زمانی می‌افتد که نتایج مدنظر آنها باشد یا فوتبال زیبا ببینند.

وی افزود: باور داریم، هواداران صرفاً یک طرف قضیه نیستند بلکه همه یک سمت هستیم. کل گروه در حال حرکت است و برخی فعالیت‌ها را هواداران عزیز انجام می‌دهند. آنها مطمئن باشند تمام تلاش حوزه مدیریت، پرسنل باشگاه و تمام ظرفیت‌های موجود در باشگاه، فولاد مبارکه و سایر ارگان‌ها در مسیری قرار می‌گیرد که اتفاق خوبی برای همه رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به دشواری‌های مدیرعاملی ورزشی، تصریح کرد: مدیریت باشگاه ورزشی، سخت، پیچیده و پرحاشیه است، افرادی که در این مسند قرار می‌گیرند، کار فوق‌العاده پرزحمت و پرمسئولیتی دارند و تقریباً زمان‌های آزاد و آسایش ندارند. هرکسی در این مسند قرار بگیرد، باید نهایت سعی و تلاش خود را صورت دهد. بدون شک این کار خیلی پرفشار و پیچیده است و در نهایت انتظارات جامعه بیشتر. افراد در این جایگاه هم خیلی زحمت می‌کشند و شرایط پرفشار و پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: باید از افرادی که در این شرایط قرار می‌گیرند، تشکر کرد، آذربایجانی در مدتی که بود، خیلی زحمت کشید. فعالیت در این مسند کار سختی است و از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدواریم در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنند موفق شوند که البته قطعاً با توانمندی‌هایی که دارند، موفق می‌شوند. ما صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم.

یوسف‌زاده درباره رویه تنظیم اهداف باشگاه و اهمیت تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان، عنوان کرد: تمام اهدافی که تدوین می‌کنیم، موتور پیشران آن نتایج و روند عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان است که می‌تواند ما را در اهدافی که داریم، کمک کند. باید سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه داشته باشیم تا تیم فوتبال بزرگسالان حضور قدرتمندی داشته باشد. تقویت آکادمی، زیرساخت‌ها، بهبود فرآیندها و مدیریت مناسب تیم لازمه آن است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد لزوم سبک زندگی حرفه‌ای ورزشکاران باشگاه سپاهان، تصریح کرد: تا الان اتفاقات بسیار خوبی در روند مدیریتی تیم افتاده است و ان‌شاءالله اتفاقات بهتری هم می‌افتد. تلاش باشگاه این است که شرایط تیم در بهترین موقعیت باشد و امکانات درستی فراهم شود تا ورزشکاران بدون دغدغه به زندگی حرفه‌ای بپردازند و فقط روی وظیفه اصلی خود متمرکز شوند. ایجاد تمرکز مسئولیت ماست تا کادر فنی و ورزشکاران بتوانند اتفاقات خوبی بزنند.

وی در پایان گفت: تیم مدیریتی باید بین هواداری، سرمایه‌های اجتماعی و معنوی، شهرداری، استانداری و سایر ارگان‌ها هم‌افزایی و اتحاد بین آنها ایجاد کند تا با یک انرژی مثبت اجتماعی به تیم کمک کنیم تا بهترین نتایج را کسب کند.

منبع: تسنیم

 

وب گردی

    نظر شما