عصبانیت اریک کانتونا از تصمیم یونایتد؛ هواداران از فسخ قرارداد سرالکس فرگوسن خشمگین شدند

عصبانیت اریک کانتونا از تصمیم یونایتد؛ هواداران از فسخ قرارداد سرالکس فرگوسن خشمگین شدند

اریک کانتونا پس از لغو قرارداد سر الکس فرگوسن توسط کمپانی اینئوس، به دفاع از او پرداخت.

به گزارش 9صبح؛ ، کمپانی اینئوس که مالکیت بخشی از سهام منچستریونایتد را در دست دارد، قرارداد چند میلیون پوندی سرالکس فرگوسن برای فعالیت به عنوان سفیر جهانی باشگاه را به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها فسخ کرد. گفته می‌شود که این مربی اسکاتلندی به‌طور دوستانه از نقش خود کنار رفته و یک سمت غیر اجرایی در اولدترافورد را بر عهده گرفت.

تصمیم یونایتد برای حذف فرگوسن از فهرست حقوق و دستمزد خود، با خشم بسیاری از هواداران مواجه شده است. آن‌ها از نحوه رفتار اینئوس با مردی که ۱۳ قهرمانی در لیگ و دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با شیاطین سرخ کسب کرده، ناراحت هستند. در این میان، اریک کانتونا که به دعوت فرگوسن به این باشگاه پیوسته و کاتالیزوری برای موفقیت‌های یونایتد در دوران فرگوسن بوده، به شدت به تصمیم مالکان یونایتد انتقاد کرد.

کانتونا در اینستاگرام نوشت: «سر الکس فرگوسن باید تا روزی که زنده است هر کاری که می‌خواهد در باشگاه انجام دهد. این یک بی‌احترامی بزرگ و رسوایی بزرگی است. سر الکس فرگوسن همیشه رئیس من خواهد بود! و من همه آن‌ها (مدیران باشگاه) را در یک کیسه بزرگ از کثافت می‌اندازم!»

باشگاه همچنین اعلام کرده که قصد دارد ۲۵۰ شغل را حذف کند و دیگر اقدامات لازم جهت صرفه‌جویی مالی را پس از یک بررسی مالی جامع به مرحله اجرا درآورد.

فرگوسن و کانتر

منبع: خبر ورزشی

 

وب گردی

    نظر شما