پاسخ قاطع گاریدو برای حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی

پاسخ قاطع گاریدو برای حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که در تیم ملی جوانان حضور دارند، راهی دوحه خواهند شد.

به گزارش 9صبح؛ تعدادی از بازیکنان جوان و آینده دار پرسپولیس به واسطه دعوت به تیم ملی جوانان و حضوری طولانی مدت در این اردو چند بازی حساس پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ الیت آسیا از دست دادند. حال ۱۰ روزی است که با پایان اردوی جوانان آن ها به تمرینات پرسپولیس بازگشتند و همراه بقیه بازیکنان به تمرین پرداختند اما باز هم طی روزهای گذشته ۴ بازیکن جوان پرسپولیس توسط حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان باز هم  به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

یعقوب براجعه، سمیر حبوباتی، آرمین عباسی  و محمد گندمی ۴ بازیکنی هستند که به تازگی از سوی کادرفنی تیم ملی به اردوی تیم جوانان دعوت شده اند. اما موضوع مهم به تصمیم گاریدو در مورد این بازیکنان و مخالفت سرمربی پرسپولیس به حضور این نفرات در اردوی تیم ملی مربوط می شود.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که گاریدو با حضور این نفرات در اردوی تیم جوانان مخالفت کرده و تاکید داشته که به این بازیکنان برای بازی های حساس بعدی به ویژه بازی با السد نیاز دارد. از این رو به احتمال زیاد و با تصمیم سرمربی سرخ پوشان تهرانی، یعقوب براجعه و سمیر حبوباتی به همراه کاروان پرسپولیس راهی دوحه خواهند شد تا در صورت نیاز برای دقایقی در ترکیب پرسپولیس مقابل السد به میدان بروند.

لازم به ذکر است یعقوب براجعه در بازی اول پرسپولیس در لیگ برای دقایقی در پست دفاع راست برای پرسپولیس بازی کرد.

منبع: خبر ورزشی

 

 

 

وب گردی

    نظر شما