مقایسه طعنه آمیز هواداران پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند و الکسی گندوز

مقایسه طعنه آمیز هواداران پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند و الکسی گندوز

در شرایطی که الکسی گندوز بهترین بازیکن زمین شد اما بیرانوند عنوان ضعیف ترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

به گزارش 9صبح؛ طی چند هفته گذشته و از زمان فسخ قرارداد بیرانوند و مصاحبه هایی که او علیه مدیران باشگاه پرسپولیس داشته هواداران پرسپولیس با مقایسه عملکرد دروازه بان سابق خود با الکسی گندوز جانشین او به نوعی به دنبال اثبات این موضوع هستند که با جدایی بیرانوند چیزی را از دست نداده اند. مقایسه ای که طی چند ساعت اخیر و این بار بابت دو بازی اخیر این دو دروزاه بان در رده ملی نیز صورت گرفته است.

همان طور که می دانید الکسی گندوز در دو بازی اخیر تیم ملی الجزایر حضور به عنوان دروازه بان اول راهی میدان شده و در ترکیب فیکس این تیم نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است. به گونه ای که در بازی آخر مقابل توگو ۱۰ سیو داشت و موفق شد با کسب نمره ۸.۹ عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. در این سوی میدان بیرانوند اگرچه در چند بازی اخیر کلین شیت کرد اما شب گذشته روی تنها موقعیت جدی تیم ملی قطر دروازه اش باز شد تا با نمره ۶.۲ عنوان ضعیف ترین بازیکن تیم ملی ایران را به نام خود به ثبت رسانده باشد.  

همین موضوع باعث شد تا طی چند ساعت اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به مقایسه روند این دو دروازه بان پرداخته و با این ادعا که گندوز و بیرانوند به واسطه حضور و جدایی از پرسپولیس مسرهای مختلفی را طی کرده اند، به انتقاد از دروازه بان شماره یک تیم ملی بپردازند. پرسپولیسی ها تاکید دارند که الکسی گندوز رفته رفته به واسطه حضور در پرسپولیس و بازی های خوبی که برای سرخ ها انجام داد رفته رفته به دروازه بان اول تیم ملی کشورش تبدیل شد و در آخرین بازی نیز عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد، در حالی که بیرانوند پس از جدایی از پرسپولیس روند خوبی نداشته و به خاطر از دست رفتن تمرکزش نتوانسته توانایی های خود را به طور کامل به نمایش بگذارد.

به هر روی این مقایسه از سوی هواداران پرسپولیس بی شک تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و باید دید در نهایت این دو دروازه بان چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.  

منبع: خبر ورزشی

وب گردی

    نظر شما